După o serie de teste de nivel redus, YouTube demarează prima fază a luptei împotriva instrumentelor de blocat reclame, dându-le utilizatorilor de ales între a suporta reclamele sau a plăti abonamentul YouTube Premium, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

YouTube a declanşat un efort global de combatere a blocării reclamelor. Vizibil deja unora dintre utilizatori de mai multe săptămâni, planul a fost confirmat, într-un final, de companie.

Utilizatorii care folosesc instrumente de blocat reclamele sunt acum întâmpinaţi pe YouTube cu un mesaj care le cere să dezactiveze extensiile folosite pentru blocarea reclamelor.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Mesajul din fereastra afişată celor care blochează reclame le explică utilizatorilor că extensiile de tip adblock contravin regulilor site-ului şi că aceştia au două opţiuni – fie se abonează la YouTube Premium, fie trebuie să urmărească reclamele.

Deocamdată, ofensiva YouTube nu pare să fie aceeaşi în toate regiunile şi pentru toţi utilizatorii. În unele cazuri, mesajul afişat nu dispare decât după dezactivarea soluţiei adblock, în vreme ce în alte situaţii acesta poate fi închis.

YouTube a derulat experimente în sensul contracarării adblock-erelor de mai multe luni, însă, acum acestea sunt extinse la nivel global.

Eforturile YouTube de blocare a adblock-erelor vin la puţin timp după ce compania a introdus noi tipuri de reclame, inclusiv una de 30 de secunde pentru televizoare, care nu poate fi oprită.