După o serie de teste de nivel redus, YouTube demarează prima fază a luptei împotriva instrumentelor de blocat reclame, dându-le utilizatorilor de ales între a suporta reclamele sau a plăti abonamentul YouTube Premium, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

YouTube a declanşat un efort global de combatere a blocării reclamelor. Vizibil deja unora dintre utilizatori de mai multe săptămâni, planul a fost confirmat, într-un final, de companie.

Utilizatorii care folosesc instrumente de blocat reclamele sunt acum întâmpinaţi pe YouTube cu un mesaj care le cere să dezactiveze extensiile folosite pentru blocarea reclamelor.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Mesajul din fereastra afişată celor care blochează reclame le explică utilizatorilor că extensiile de tip adblock contravin regulilor site-ului şi că aceştia au două opţiuni – fie se abonează la YouTube Premium, fie trebuie să urmărească reclamele.

Deocamdată, ofensiva YouTube nu pare să fie aceeaşi în toate regiunile şi pentru toţi utilizatorii. În unele cazuri, mesajul afişat nu dispare decât după dezactivarea soluţiei adblock, în vreme ce în alte situaţii acesta poate fi închis.

YouTube a derulat experimente în sensul contracarării adblock-erelor de mai multe luni, însă, acum acestea sunt extinse la nivel global.

Eforturile YouTube de blocare a adblock-erelor vin la puţin timp după ce compania a introdus noi tipuri de reclame, inclusiv una de 30 de secunde pentru televizoare, care nu poate fi oprită.