YouTube va ascunde aprecierile negative

Youtube pixabay.com

YouTube nu va mai afişa sub clipurile video numărul aprecierilor negative, ci doar al celor pozitive.

YouTube a anunţat că va începe să ascundă numărul aprecierilor negative primite de clipurile video şi afişate în pagină imediat sub acestea, potrivit news.ro.

Funcţia propriu-zisă nu va dispărea. Utilizatorii pot în continuare să voteze negativ creaţiile care nu le plac, iar creatorii de conţinut vor putea vedea în Studio numărul de reacţii negative din dreptul fiecărui video.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

YouTube spune că a decis să ascundă aprecierile negative pentru a promova o relaţie respectuoasă între utilizatori şi creatori şi pentru a evita aşa-numitele atacuri cu dislike-uri, cu care sunt targetaţi uneori creatorii de conţinut.

Platforma video experimentează de mai mult timp ascunderea numărului de dislike-uri. În fapt, creatorii de conţinut aveau şi până acum opţiunea de a ascunde numărul de dislike-uri la anumite clipuri.

Acum, însă, ascunderea numărului aprecierilor negative se va aplica la nivelul întregii platforme, în mod implicit, fără să mai fie doar o opţiune pe care creatorii o pot sau nu folosi.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: