TotalEnergies anunță lansarea terminalului de gaze lichefiate Deutsche Ostsee

MET lng Foto: MET, grupul care a obținut capacități de GNL pe termen lung la terminalul Deutsche Ostsee.

TotalEnergies a anunțat lansarea terminalului de import Deutsche Ostsee GNL, operat de Deutsche ReGas, situat în Lubmin, pe coasta germană a Mării Baltice. Potrivit operatorului Deutsche ReGas, terminalul GNL este primul și singurul terminal plutitor de gaz lichid lichefiat, finanțat complet privat, până în prezent din Germania, informează NS Energy.

Compania energetică franceză a contribuit cu o unitate plutitoare de stocare și regazificare (FSRU) la terminalul de gaze naturale lichefiate (GNL). În plus, TotalEnergies va furniza GNL pentru proiect.

Terminalul de import de GNL Deutsche Ostsee a fost inaugurat în prezența cancelarului federal german Olaf Scholz.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Potrivit Deutsche ReGas, terminalul GNL este primul și singurul terminal de gaz lichid plutitor finanțat complet privat până în prezent din Germania.

Luna trecută, TotalEnergies a livrat unitatea de stocare și regazificare plutitoare Neptune către Deutsche ReGas. Capacitatea de regazificare a navei este de cinci miliarde de metri cubi de gaz pe an, ceea ce este suficient pentru a satisface aproape 5% din cererea Germaniei.

Președintele TotalEnergies pentru gaze, surse regenerabile și energie, Stéphane Michel, a declarat: „Europa se confruntă cu o criză istorică a aprovizionării cu gaze cauzată de scăderea bruscă a fluxurilor din Rusia. De la începutul acestei crize, TotalEnergies și-a mobilizat portofoliul de GNL, care este larg și flexibil, pentru a trimite GNL disponibil în Europa și pentru a-și folosi capacitatea de regazificare de 18 Mt/an.

„Datorită lansării terminalului Lubmin, TotalEnergies va putea să adauge acestui efort și să-și crească importurile în Europa la peste 20 Mt/an, adică aproximativ 15% din capacitatea de regazificare a continentului. Suntem încântați să sprijinim acest proiect, care va permite Germaniei și Europei să asigure în continuare aprovizionarea cu gaze.”

În octombrie anul trecut, în urma procedurii de sezon deschis a Deutsche ReGas, TotalEnergies a contractat o capacitate de regazificare de 2,6 miliarde de metri cubi de gaz pe an. Se spune că acesta din urmă a început să livreze GNL din portofoliul său global integrat către terminalul de import de GNL Deutsche Ostsee.

MET Group, o companie energetică cu sediul în Elveția, a anunțat că și-a asigurat capacități obligatorii de GNL pe termen lung la noul terminal GNL plutitor.

Firma elvețiană a spus că capacitatea de a importa GNL prin terminalul german de GNL va completa considerabil oferta pentru toți clienții și va spori securitatea aprovizionării cu energie pentru regiune.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: