Nestle, cea mai mare companie alimentară din lume, plănuiește majorări de prețuri în acest an după ce costurile au afectat profiturile

Produse Nestle Sursa foto: Nestle.ro

Cel mai mare grup alimentar din lume Nestle va majora în continuare prețurile în acest an, a declarat joi directorul general Mark Schneider, după ce ingredientele mai scumpe au contribuit la faptul că profitul net pentru întregul an a fost sub așteptările analiștilor, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

El a refuzat să comenteze nivelul planificat al creșterilor de prețuri, despre care a spus că sunt necesare pentru a compensa daunele provocate de creșterea prețurilor materiilor prime.

Producătorul cafelei instant Nescafe și al ciocolatei KitKat a majorat prețurile cu 8,2% anul trecut, dar acest lucru nu a compensat în totalitate impactul creșterii costurilor pentru ingrediente asupra marjelor.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

“Marja noastră brută a scăzut cu aproximativ 260 de puncte de bază – este masiv. Asta după toate prețurile pe care le-am făcut în 2022”, a declarat Schneider reporterilor.

“Avem unele piețe, cum ar fi SUA și Marea Britanie, unde vedem o inflație puternică și continuă, iar alte piețe, cum ar fi China și ca aici în Europa… unde inflația este mai atenuată”, a spus Schneider.

Profitul net al acționarilor a scăzut la 9,27 miliarde de franci elvețieni, ratând așteptările de 11,58 miliarde de franci.

În cursul anului 2022, vânzările raportate ale companiei au crescut cu 8,4%, la 94,4 miliarde de franci elvețieni (102,31 miliarde de dolari).