Associated British Foods, proprietarul Primark, a majorat luni previziunile financiare pentru întregul an 2022-2023, după ce cheltuielile consumatorilor s-au dovedit a fi mai reziliente decât se estima, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Evoluţia Primark “a fost mult peste aşteptări”, iar vânzările în perioada octombrie 2022 – martie 2023 ar urma să se situeze la 4,2 miliarde de lire sterline (cinci miliarde de dolari), un avans de 16% la un curs de schimb constant, iar marja ajustată de profit ar urma să depăşească 8%.

“Propunerea noastră, de produse de înaltă calitate la preţuri accesibile şi experienţa atractivă din magazine au avut succes atât la noii clienţi cât şi la cei existenţi”, reacţia la gama de produse din primăvară şi vară fiind “pozitivă”, a informat ABF.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

În septembrie, Primark a anunţat că a decis să limiteze creşterile suplimentare de preţuri în 2022-2023 dincolo de cele deja planificate, pentru a menţine încrederea clienţilor.

Şi divizia de alimente, care include brandul de ceai Twinings, cerealele Jordans şi băuturile Ovaltine, a avut o evoluţie bună în perioada octombrie 2022 – martie 2023.

Pentru întregul an 2022-2023, AB Foods se aşteaptă ca marja ajustată de profit să fie în linii mari asemănătoare cu cea din 2021-22, după ce anterior previziona un nivel mai scăzut.

“Turbulenţele macro-economice cu care se confruntă consumatorii se menţin şi ar putea afecta cheltuielile în următoarele luni”, avertizează compania.

“La Primark, rămânem prudenţi în privinţa rezilienţei cheltuielilor consumatorilor, în contextul inflaţiei ridicate şi al majorării dobânzilor”, se arată în comunicatul Associated British Foods.