Autostrada Transilvania: CNAIR a suspendat licitația relansată în ianuarie pentru lotul cu viaductul Bechtel de la Suplacu de Barcău / Ofertele urmau să fie depuse miercuri, 15 martie

Viaduct Suplacu Barcău Captură YouTube

Compania de Drumuri a suspendat licitația relansată în ianuarie 2023 pentru finalizarea lotului Suplacu de Barcău – Chiribiș, un tronson de pe Autostrada Transilvania care include viaductul Bechtel de aproape 1,7 kilometri lungime.

CNAIR a lansat o nouă licitație pentru lotul de 26 de kilometri pe 6 ianuarie 2023, dar fără a anula licitația anterioară din 2020, după cum Economedia explica aici, iar miercuri, 15 martie 2023, era termenul-limită pentru depunerea ofertelor la procedura relansată pe 6 ianuarie 2023, potrivit datelor pe care le-a consultat Economedia în Sistemul Electronic pentru Achiziții Publice (SEAP).

Noua licitație are o valoare de aproape un miliard de lei, iar durata de realizare este de 6 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuție, a anunța șeful CNAIR, Cristian Pistol.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Secțiunea Suplacu de Barcău – Chiribiș (26,35 km) a Autostrăzii Transilvania a fost relansată în licitație, iar 15 martie 2023 este data limită pentru depunerea ofertelor! Contractul finanțat prin fonduri europene prevede 24 de luni (6 de luni pentru etapa de proiectare si 18 luni pentru perioada de execuție a lucrărilor) iar suma alocată este de 937,53 milioane de lei (fără TVA). Constructorul care va câștiga acest contract trebuie să execute o serie de lucrări printre care:

– 3 viaducte,

– 8 pasaje

– 8 poduri, inclusiv un pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m peste lac de acumulare. Lucrările la acest lot au fost abandonate după rezilerea contractului Bechtel, în anul 2013. CNAIR a reușit să mai atribuie o dată contractul în anul 2015 dar constructorul spaniol nu a reușit să se mobilizeze iar contractul a fost reziliat din nou în anul 2016”, a afirmat Cristian Pistol.

Între Cluj-Napoca și Oradea, cel târziu la toamnă, constructorul Nurol din Turcia este așteptat să finalizeze lucrările de pe lotul de 14 km Nușfalău – Suplacu de Barcău (aproximativ 70% execuție), dar CNAIR trebuie să-i asigure și descărcările.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Se vede de pe Lună că,din păcate, CNAIR se comporta ca un clan mafiot și blochează cât pot de mult Ardealul, prin tergiversări și anulări pe care le repeta cu mult zel. Mai ales pe cele din zona Clujului.

  2. Se vede cum CNAIR actioneaza ca nu cumva sa se finalizeze autostrada Transivania.Sunt sectoare care nici macar nu au finalizata licitatia, si asta anulata de mai multe ori.Precis se termina autistrada A0 si Autostrada A7 a Moldovei înainte de a se finaliza 50 km de autostrada in Ardeal pe campie .Eclar un dispret major pentru ardelenii din zona.Presediintii de CJ din Cluj, Salaj si Bihor e cazul sa protesteze si sa ia masuri.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.