Retailerul Brico Dépôt a ajuns la vânzări de 285 milioane de lire sterline în 2022

brico depot Sursa Foto: Bricoretail.ro

Vânzările retailerului Brico Dépôt România au crescut cu 7,8% în termeni comparabili și cu 38% în ultimii 3 ani, ajungând la 285 milioane de lire sterline, potrivit unui comunicat de presă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Brico Dépôt România a încheiat anul fiscal 2022 cu vânzări de 285 mil. lire sterine, mai mari cu 7.8% decât în 2021 în termeni comparabili, reflectând o cerere crescută din partea consumatorilor pentru majoritatea categoriilor de produse, dar în special pentru categoriile grădină (12%), decorațiuni interioare (10%) și bucătării (54%).

În ceea ce privește vânzările la nivel de grup, acestea au atins 13 miliarde de lire sterline, cu 0,7% mai mici la o valoare constantă a cursului de schimb și cu 2,1% în termeni comparabili.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Vânzările în termeni comparabili pe 3 ani s-au majorat cu 15,6%, înregistrând o creștere cu două cifre pe toate bannerele, iar vânzările e-commerce au avut o scădere de 9,1% (creștere pe 3 ani de 146%).