Vânzările retailerului Brico Dépôt România au crescut cu 7,8% în termeni comparabili și cu 38% în ultimii 3 ani, ajungând la 285 milioane de lire sterline, potrivit unui comunicat de presă.
Brico Dépôt România a încheiat anul fiscal 2022 cu vânzări de 285 mil. lire sterine, mai mari cu 7.8% decât în 2021 în termeni comparabili, reflectând o cerere crescută din partea consumatorilor pentru majoritatea categoriilor de produse, dar în special pentru categoriile grădină (12%), decorațiuni interioare (10%) și bucătării (54%).
În ceea ce privește vânzările la nivel de grup, acestea au atins 13 miliarde de lire sterline, cu 0,7% mai mici la o valoare constantă a cursului de schimb și cu 2,1% în termeni comparabili.
Vânzările în termeni comparabili pe 3 ani s-au majorat cu 15,6%, înregistrând o creștere cu două cifre pe toate bannerele, iar vânzările e-commerce au avut o scădere de 9,1% (creștere pe 3 ani de 146%).