Bugetul alocat de clienţi pentru masa de Paşte de anul acesta începe de la 750 de lei şi poate depăşi în medie 1.000 de lei, arată datele hipermarketului online Freshful by eMAG.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Bugetul alocat de clienţi pentru masa de Paşte de anul acesta începe de la 750 de lei şi poate depăşi în medie 1.000 de lei. Din coşul de cumpărături nu vor lipsi produsele tradiţionale apreciate precum ouăle, chiar gata vopsite, cozonacul, pasca sau drobul de miel”, anunţă compania.

Febra cumpărăturilor a început deja cu două săptămâni înainte de Paştele ortodox şi numărul vizitelor pe platforma Freshful şi în aplicaţie a crescut cu 30% faţa de săptămânile anterioare, perioada fiind marcată şi de Paştele catolic şi sărbătoarea Floriilor, arată datele platformei.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Ouăle conduc în topul celor mai cumpărate produse tradiţionale, alimente care înregistrează vânzări de 3 ori mai mari în această perioadă.

„Cei mai mulţi dintre clienţii noştri încep să se pregătească de cumpărături cu două săptămâni înainte de Paşte, adăugând treptat în coş produsele lor preferate”, a declarat Andrei Popescu, general manger Freshful by eMAG

Freshful vinde şi produse deja gătite, iar printre acesta se regăsesc ouăle deja vopsite, drobul şi produsele ready-meal. Comparativ cu aceeaşi perioadă de anul trecut, clienţii Freshful comandă mai mult anul acesta produse din categoria verdeţurilor, produse româneşti, precum salata, ceapa şi usturoiul verde, mărarul, pătrunjelul, leuşteanul, spanacul şi urzicile.

Din martie anul acesta, pe lângă Bucureşti şi Ilfov, Freshful livrează şi în Ploieşti, adăugând în aria sa de acoperire şi alte 22 de localităţi din Ilfov.