Transportatorul de mărfuri TTS investește 5 milioane euro în extinderea capacității de transport

Transport Trade Services, TTS Foto: BVB, Facebook

Transportatorul de mărfuri TTS (Transport Trade Services) anunță că C.N.F.R. NAVROM S.A., principalul furnizor de servicii de transport fluvial din cadrul Grupului TTS, a demarat un program de construcție barje tip EUROPA 2, primul contract vizând construcția a 4 barje cu o capacitate cumulată de 6.800 tone, în urma unei investiții estimată la 5 milioane euro, potrivit unui document publicat la Bursa de Valori București (BVB).

Potrivit documentului, perioada estimată pentru livrarea barjelor este octombrie 2023 – ianuarie 2024. Finanțarea este asigurată de către C.N.F.R. NAVROM S.A. din resurse proprii, respectiv din rezultatul curent al activității.

Valoarea investițiilor bugetate de C.N.F.R. NAVROM S.A. pentru anul 2023 este 18,8 milioane euro, conform BVB.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Barjele EUROPA 2 contractate sunt dotate cu seturi de capace de aluminiu și au dimensiuni de 77 m lungime și 11 m lățime, ceea ce le conferă o mare flexibilitate în exploatare putând transporta orice tip de marfă vrac solid – produse agricole, materii prime minerale, produse chimice, precum și echipamente agabaritice. Gradul optim de încărcare este de 1.700 tone la un pescaj de 2,8 m.

Programul de construcție barje EUROPA 2 se înscrie în procesul de modernizare a flotei nepropulsate care va continua și în anii următori. Această investiție va conduce la creșterea eficienței în exploatare a flotei de nave nepropulsate, cu reflectare în rezultatele operaționale consolidate ale Grupului TTS.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: