Producătorul auto Tesla a majorat prețurile în Statele Unite, China, Japonia și Canada/ Tesla a redus mult prețurile în primele luni ale anului, pentru a câștiga cotă de piață

masini, Tesla sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Producătorul auto american Tesla a majorat prețurile cu până la 290 de dolari în Canada, China, Japonia și Statele Unite, se arată pe site-ul său de internet, după ce a redus prețurile la vehiculele sale cele mai bine vândute de la începutul anului.

Majorarea a fost prima operată de Tesla la cele două modele în același timp pe mai multe piețe, deși prețurile din gama sa sunt mult mai mici decât în ianuarie, după o serie de reduceri, notează Reuters.

Luna trecută, directorul executiv Elon Musk a declarat că firma va acorda prioritate creșterii vânzărilor în fața marjelor și va căuta să obțină profit mai târziu din implementarea software-ului de autoconducere pentru o flotă mai mare de vehicule.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Din ianuarie, Tesla a trecut la un model de prețuri în timp real, mai apropiat de companiile aeriene sau de ride-sharing decât de prețurile fixe ale modelului tradițional al industriei auto.

Musk a declarat că firma este dispusă să sacrifice marja pentru volumul de vânzări, dar caută, de asemenea, să readucă prețurile mai sus, acolo unde poate, pentru a potrivi livrările cu producția.

Până luni, site-ul web al Tesla arăta că a crescut prețul de pornire cu 250 de dolari la modelul de bază Model Y și Model 3 în Statele Unite.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Prețurile s-au modificat cam în aceeași măsură pe a doua sa piață ca mărime, China, precum și în Canada și Japonia, au arătat site-urile respective.

A fost pentru prima dată din ianuarie când Tesla a majorat prețul celei mai ieftine mașini a sa, Model 3, în Statele Unite.

Model 3, modelul de bază, cu tracțiune spate, este în continuare cu aproximativ 14% mai ieftin în SUA decât la începutul anului. Versiunea cu rază lungă de acțiune a Model Y rămâne cu aproximativ 24% mai ieftină pe cea mai mare piață a Tesla.

În Canada, Tesla a majorat prețurile cu 300 de dolari canadieni (222 de dolari) pentru versiunile de vârf ale Model 3 și Model Y. În Japonia, prețurile pentru Model 3 entry-level au crescut cu 37.000 de yeni (269 de dolari).

În China, Tesla a majorat prețul pentru variantele cu 2.000 de yuani (289 de dolari), se arată pe site.