General Motors va rechema aproape 1 milion de vehicule sport utilitare din Statele Unite, deoarece dispozitivul de umflare a airbagului şoferului ar putea exploda în timpul declanşării acestuia, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Rechemarea acoperă 994.763 de vehicule Buick Enclave, Chevrolet Traverse şi GMC Acadia, din anii 2014 până în 2017, cu module produse de ARC Automotive.

Dealerii vor înlocui modulul airbagului şoferului.

Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi a declarat că un şofer din Michigan al unui Chevrolet Traverse din 2017 a fost implicat într-un accident în care dispozitivul de umflare a airbagului şoferului din faţă s-a rupt în timpul declanşării, provocând răni faciale.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

O inspecţie din 25 aprilie a confirmat că airbagul frontal al şoferului s-a rupt în vehicul.

GM a spus că încă investighează problema, cu asistenţa unei firme de inginerie terţă parte.

”GM ia această măsură extinsă dintr-o abundenţă de precauţie şi cu siguranţa clienţilor noştri drept cea mai mare prioritate a noastră”, a spus producătorul auto din Detroit.

Compania a spus că a avut cunoştinţă de două rupturi anterioare ale dispozitivelor de umflare a airbagurilor produse de ARC, în vehiculele Chevrolet Traverse din 2015, iar GM a efectuat anterior două retrageri, de aproximativ 3.000 de dispozitive de umflare ARC.

Toate cele trei evenimente de rupere la vehiculele Chevrolet Traverse au implicat aceeaşi variantă de umflare.

ARC a remarcat într-o scrisoare făcută publică vineri că nicio cauză fundamentală a acestor rupturi nu a fost identificată de ARC sau GM.

ARC a spus că evaluează domeniul de aplicare al retragerii GM.

Administraţia pentru siguranţa traficului pe autostrăzi din Statele Unite (NHTSA) a cerut rechemarea a 67 de milioane de dispozitive de umflare a airbagurilor, deoarece crede că există un defect de siguranţă, dar furnizorul auto ARC Automotive a respins cererea autorităţii de reglementare din SUA, potrivit documentelor publicate vineri