Producătorul auto american Ford a anunţat luni că lucrează la reducerea costurilor în China, în încercarea de a se redresa după declinul îndelungat al vânzărilor pe cea mai mare piaţă auto din lume, transmite Reuters.
“Costurile noastre nu sunt competitive, şi lucrăm atât în cadrul companiei, cât şi cu partenerii noştri, la reducerea costurilor în toate zonele. Putem câştiga doar printr-o organizare suplă şi eficace. Aceste acţiuni sunt necesare pentru noi pentru a construi o afacere mai fiabilă şi mai sustenabilă în China”, a afirmat un reprezentant al Ford China pentru Reuters.
Presa chineză a anunţat, citând surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul, că firma intenţionează să renunţe la 1.300 de locuri de muncă în China.
Vânzările Ford în China sunt în scădere din 2016, iar exporturile sale din statul asiatic aproape s-au dublat în 2022.
De asemenea, Ford va restructura operaţiunile sale din China pentru a transforma una dintre societăţile mixte într-un hub de export pentru vehiculele pe combustie şi cele comerciale electrice, anunţase recent directorul general Jim Farley.