CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov, a semnat cu firma Eco Geodrum SRL contractul pentru realizarea studiilor de prefezabilitate și fezabilitate pentru un drum de legătură între DN 1, Autostrada A3 și Aeroportul Brașov – Ghimbav. Licitația a fost lansată în ianuarie 2023, iar contractul a fost atribuit pentru o ofertă de 1,1 milioane lei și o durată de 8 luni.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Încă un pas important pentru realizarea drumului de legătură între Varianta Brașov, Aeroportul Internațional Ghimbav și DN1, respectiv viitoarea autostradă Brașov – Ploiești, în zona Codlea. Conducerea DRDP Brașov a semnat astăzi contractul pentru întocmirea studiului de prefezabilitate și fezabilitate necesare pentru construirea acestui obiectiv. În cadrul acestor studii se va stabili traseul pe care îl va urma drumul, modalitățile de conexiune la rețeaua existentă și caracteristicile șoselei. Firma de specialitate are la dispoziție 3 luni pentru elaborarea studiului de prefezabilitate și 5 luni pentru realizarea studiului de fezabilitate. Avem însă promisiuni din partea reprezentanților firmei că vor scurta aceste termene astfel încât, până la finalul acestui an, să putem scoate la licitație proiectarea și construcția efectivă a acestui drum. DRDP Brașov va colabora îndeaproape cu reprezentații firmei pentru înlăturarea eventualelor blocaje în derularea acestui proiect pentru că Brașovul are mare nevoie de infrastructură modernă și sigură!”, a transmis DRDP Brașov.

„Acest drum va asigura o legătură rapidă între Autostrada București – Brașov, Autostrada Brașov – Făgăraș și Varianta de Ocolire Brașov precum și cu zona Aeroportului Brașov-Ghimbav și va funcționa în același timp ca alternativă la traficul pe DN 1 pentru orașul Ghimbav (Varianta de Ocolire) asigurând și o legătură facilă la Parcul Industrial Brașov – Ghimbav. Prin acest drum de legătură se va realiza și o conexiune cu preconizata dezvoltare a municipiului Codlea prin prisma realizării variantei de ocolire Codlea care va descărca în nodul ce se va realiza între Autostrada București-Brașov, Autostrada Brașov – Făgăraș și DN 1 în zona localității Codlea. De asemenea, prin realizarea unui intersecții între Drumul de Legătură și DJ 103 C se va asigura accesul la Aeroportul Brașov și la Parcul Industrial Brașov, eliminându-se problemele curente ale intersecției între DJ 103C și DN 1”, potrivit caietului de sarcini pe care l-a consultat Economedia.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Aeroportul Brașov – Ghimbav devine operațional din 15 iunie.