Operatorul de call-center CGS România anunță că angajează 500 de persoane pentru centrul de contact din Constanța, până la finalul anului, potrivit unui comunicat de presă.
„Centrul de suport din Constanța a fost inaugurat în 2019, fiind cel de-al 7-lea hub CGS pe plan local. Încă de la lansare, acesta a avut performanțe peste medie și, din acest motiv, business-ul destinat acestui birou a crescut constant și a generat, astfel, nevoia de a atrage noi talente. În acest moment, în hub-ul din Constanța activează 200 de angajați, unii dintre ei remote”, a declarat Vladimir Sterescu, country manager CGS România.
CGS transmite că zona Constanța oferă companiei, în acest moment, posibilitatea de a angaja 500 de persoane până la final de an. Compania transmite că pozițiile deschise sunt atât pentru lucrul de la birou, cât și remote. Noii colegi vor deservi proiecte similare cu cele pe care compania le operează deja în celelalte centre CGS România, din zona tehnică, de vânzări și customer service. De asemenea, și în Constanța, compania americană va oferi salarii și beneficii peste media pieței locale și naționale.
Printre pozițiile anunțate de companie se numără consultant relații clienți, specialist tehnic nivel 1 sau 2, sau specialist vânzări.
În ceea ce privește profilul candidaților vizați, reprezentanții CGS România spun că își doresc recrutarea de tineri care își doresc poziții în cadrul cărora să performeze și să aibă acces la un plan de carieră pe termen lung, cu posibilitatea de evoluție. De asemenea, CGS vizează vorbitori de limba engleză, franceză, romană și turcă, cu abilități de negociere și gestionare a relației cu clienții.