Elon Musk spune că vrea să facă publicitate tradițională mașinilor Tesla, o noutate în strategia producătorului auto

tesla, masina electrica Sursă fotă: Unsplash

Fondatorul şi directorul general de la Tesla Inc, Elon Musk, care până acum nu a recurs la publicitatea tradiţională pentru a-şi vinde automobilele, a spus marţi seara că producătorul de automobile electrice va încerca să-şi facă publicitate pentru a vedea care sunt rezultatele, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Potrivit lui Musk, este “ironic” faptul că pe lângă postul de CEO al Tesla este şi proprietarul reţelei sociale Twitter. Această platformă de social media este puternic dependentă de veniturile din publicitate şi în scurt timp va fi condusă de Linda Yaccarino, un veteran din industria de publicitate, care a fost angajată săptămâna trecută de Musk.

“Deci, cred că ar trebui să spun este că publicitatea este minunată şi toată lumea ar trebui să o facă”, a spus Musk la Adunarea Generală Anuală a acţionarilor Tesla, care a avut loc la Austin, Texas. “Vom încerca şi noi puţină publicitate să vedem care sunt rezultatele”, a adăugat patronul de la Tesla.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Aceste declaraţii scot în evidenţă eforturile lui Elon Musk de a întări încrederea investitorilor în perspectivele producătorului auto într-un moment în care intensificarea concurenţei şi încetinirea economiei a forţat Tesla să taie preţurile.

Începând din luna octombrie a anului trecut, când Musk a preluat Twitter, firmele de publicitate au abandonat platforma de social media, îngrijoraţi că mesajele lor publicitare ar putea apărea alături de un conţinut neadecvat după ce Twitter a pierdut aproape 80% din personal.

Timp de mai mulţi ani, Musk a refuzat la ideea de a face publicitate automobilelor sale, într-un mesaj postat pe Twitter în anul 2019 declarând chiar că “urăşte publicitatea”şi că “ne folosim banii pentru a face produse excelente”.

Însă, marţi Elon Musk s-a răzgândit şi a spus că mulţi oameni nu ştiu cât de accesibile sunt automobilele Tesla, precum şi cât de “uimitoare” sunt dotările şi funcţiile lor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.