Elon Musk spune că vrea să facă publicitate tradițională mașinilor Tesla, o noutate în strategia producătorului auto

tesla, masina electrica Sursă fotă: Unsplash

Fondatorul şi directorul general de la Tesla Inc, Elon Musk, care până acum nu a recurs la publicitatea tradiţională pentru a-şi vinde automobilele, a spus marţi seara că producătorul de automobile electrice va încerca să-şi facă publicitate pentru a vedea care sunt rezultatele, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Potrivit lui Musk, este “ironic” faptul că pe lângă postul de CEO al Tesla este şi proprietarul reţelei sociale Twitter. Această platformă de social media este puternic dependentă de veniturile din publicitate şi în scurt timp va fi condusă de Linda Yaccarino, un veteran din industria de publicitate, care a fost angajată săptămâna trecută de Musk.

“Deci, cred că ar trebui să spun este că publicitatea este minunată şi toată lumea ar trebui să o facă”, a spus Musk la Adunarea Generală Anuală a acţionarilor Tesla, care a avut loc la Austin, Texas. “Vom încerca şi noi puţină publicitate să vedem care sunt rezultatele”, a adăugat patronul de la Tesla.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Aceste declaraţii scot în evidenţă eforturile lui Elon Musk de a întări încrederea investitorilor în perspectivele producătorului auto într-un moment în care intensificarea concurenţei şi încetinirea economiei a forţat Tesla să taie preţurile.

Începând din luna octombrie a anului trecut, când Musk a preluat Twitter, firmele de publicitate au abandonat platforma de social media, îngrijoraţi că mesajele lor publicitare ar putea apărea alături de un conţinut neadecvat după ce Twitter a pierdut aproape 80% din personal.

Timp de mai mulţi ani, Musk a refuzat la ideea de a face publicitate automobilelor sale, într-un mesaj postat pe Twitter în anul 2019 declarând chiar că “urăşte publicitatea”şi că “ne folosim banii pentru a face produse excelente”.

Însă, marţi Elon Musk s-a răzgândit şi a spus că mulţi oameni nu ştiu cât de accesibile sunt automobilele Tesla, precum şi cât de “uimitoare” sunt dotările şi funcţiile lor.

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.