Autostrada Bucureștiului: Alsim Alarko nu poate face legătura de la Bragadiru la Autostrada Soarelui, ci doar până la DN 4 Popești-Leordeni, avertizează Pro Infrastructura

Autostrada Bucuresti Alsim

Nu vom avea autostradă de la Bragadiru (DN 6) până Autostrada Soarelui, ci doar până la nodul rutier DN 4 din Popești-Leordeni, susține Asociația Pro Infrastructura (API) care pune sub semnul întrebării promisiunile oficialilor din transporturi care au dat asigurări că la vară se deschide lotul 2 Bragadiru – Jilava – Vidra, iar târziu, în toamnă sau decembrie, și lotul 1 până la Autostrada Soarelui.

„Lălăiala pe șantiere, varianta cu baclava. În loc de autostradă între DN5 și DN6 încă din 2022, primim în continuare gogoși tradiționale românești amestecate cu baclavale turcești. Alsim Alarko a ajuns la un progres fizic de aproximativ 60%, respectiv 72% pe loturile 1 și 2 ale Autostrăzii A0 Sud. Asta deși atât autoritățile autohtone, cât și antreprenorul, ne promiteau că până în decembrie 2022 circulăm între DN5 și DN6. În ciuda insistențelor organizației noastre din prima jumătate a lui 2022, deschiderea parțială pe DN5 – DN6 a rămas o nălucă.

Cu această mobilizare la mișto, abia dacă vom vedea cei 10 kilometri dintre DN6 și DN5 inaugurați prin toamnă. Întreg lotul 1 iese din discuție pentru 2023. În opinia noastră, cu MARI eforturi și forțe concentrate ale constructorului și MULTE insistențe din partea oficialilor CNAIR, (încă) este posibilă și o deschidere parțială pe relația DN5 – DN4 în decembrie 2023. Atât. Alsim Alarko a semnat contractele pe loturile 1 și 2 ale A0 Sud în 26.08.2019, respectiv 09.03.2019, cu ordine de începere lucrări emise în 01.03.2021 și 05.11.2020. Ambele prevăd câte 12 luni de proiectare și alte 30 de execuție. Așadar, termenele de finalizare sunt septembrie 2023, respectiv mai 2023. Ambele vor fi ratate, în mod evident. Turcii merită niște penalizări de întârziere, chiar dacă luăm în considerare blocajele birocratice tergiversate de stat și problemele cu aprovizionarea cu balast pentru terasamente”, a transmis joi, API.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Datele oficiale CNAIR privind progresul și mobilizarea pe A0 Sud

Compania de Drumuri susține că Aktor a mobilizat 287 de drumari și 186 de utilaje pe lotul 3 al Autostrăzii Bucureștiului, șantier care a ajuns la 37% execuție. Săptămâna trecută, la o verificare pe șantier, secretarul de stat Scrioșteanu anunța un progres de 38% și o „ușoară îmbunătățire a mobilizării”explicabil și prin amenințările repetate cu rezilierea contractului dacă în iunie nu se ajunge la 50% (termenul și procentele au fost date de ministrul Sorin Grindeanu). Pe lotul vecin (lotul 2) unde lucrează Alsim Alarko (contract în termen conform graficului) și procent de realizare 72%, CNAIR spune că „în șantier sunt mobilizați un număr de 163 de muncitori și 181 de utilaje”. Pe lotul 1 (tot Alsim) A2 – Vidra sunt 180 de drumari cu 200 de utilaje.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Toata autostrazile astea sunt incepute de alte firme ca nu le poate lua UMB acum. Fac firmele astea 30%, 50% din ele, isi iau banii si le preiau UMB sa le termine cand se mai elibereaza de alte contracte. Simple as that.

  2. Dati frate contracte doar la aia care termina la timp, stam sa ne pref***m cu fel si fel de incercari cretine, bine ca nu ati adus si africani sau brazilieni sa faca o sosea pe aici. ..

  3. Ăștia care nu fac la timp sa nu mai fie luați NEVER EVER AGAIN la o licitatie. Gen le dai bani si te rog de ei sa își execute contractuel. Este nemaivazut în lumea vestica asa ceva…
    De fapt, arata ca institutiile statului funcționează prost și sunt corupte

  4. Problema este la CNAIR , o companie bugetofagă , plină de incompetenți. Si nefiind suficient au mai inființat una , numita CNIR. CNAIR si CNIR trebuie desființate! In locul lor o direcție in Ministerul Transporturilor. Proiectele mari de infrastructură rutieră sa fie conduse de companii de proiect. Celelalte( de interes regional ) de Directiile Teritoriale de Drumuri si Poduri. Grindeasnu DEMISIA.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.