Producătorul de ambalaje de hârtie BisBags şi-a bugetat investiţii în valoare totală de 1,2 milioane euro în utilaje noi şi retehnologizare cu scopul de a se adresa unor noi domenii de activitate, cum ar fi retailul offline de îmbrăcăminte şi încălţăminte şi magazinele de bricolaj, potrivit unui comunicat de presă, citat de Agerpres.
Compania anunță că va investi 1,2 milioane euro în utilaje noi pentru producţia de sacoşe din hârtie potrivite pentru îmbrăcăminte voluminoasă şi încălţăminte, o gamă de ambalaje care necesită un burduf al sacoşei mai generos pentru diverse forme de cutii.
Totodată, BisBags ţinteşte în acest an şi magazinele de tip „do it yourself”, unde acum sunt predominante pungile realizate din amidon de porumb.
„În acest an, continuăm efortul de retehnologizare prin implementarea unui sistem MES (manufacturing execution system). Prin intermediul acestui sistem de management şi planificare a producţiei, vom avea un control foarte precis al tuturor operaţiunilor din fabrică, din momentul lansării comenzii până la obţinerea produsului final”, a declarat Iulia Sullivan, CEO şi fondator Bisbags.
Noile investiţii bugetate pentru anul 2023 sunt complementare investiţiilor la nivelul producţiei din anul 2022, în valoare de 1,5 milioane de euro, în trei utilaje noi de confecţionat sacoşe cu mâner plat şi mâner sfoară.
Compania BisBags, care deţine o fabrică de 5.000 de metri pătraţi în judeţul Bistriţa-Năsăud, estimează că va realiza la export circa 40% din cifra de afaceri din 2023. Compania a înregistrat în 2022 o creştere organică de 35% comparativ cu anul anterior. Cifra de afaceri s-a ridicat, anul trecut, la 6,5 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de anul 2021.
Fabrica este certificată ISO 9001 (management al calităţii) şi Forest Stewardship Council, ceea ce înseamnă că materia primă (hârtia) provine din surse sustenabile şi verificate.