Platforma video chineză TikTok anunţă posibilitatea creării postărilor care conţin text, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Utilizatorii TikTok vor putea posta şi text, pe lângă filmări video şi imagini, anunţă compania, într-o perioadă în care şi alte platforme pun mai mult accent pe acest format, pentru a încerca să profite de slăbiciunile Twitter.

Însă, pe TikTok, aceste postări nu îmbracă forma obişnuită celor de pe Twitter, Threads sau Facebook, ci folosesc designul formatului Stories, ceea ce le face, mai degrabă, un concurent pentru formatul Stories de pe Instagram.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

La fel ca la un Story obişnuit, cu video sau fotografie, aceste postări pot avea diverse culori de fundal, formatări de text, muzică şi stickere.

Şi, tot la fel ca Story-urile obişnuite, ceilalţi utilizatori pot interacţiona cu noile postări care conţin text făcând preluări, completări şi adăugând comentarii.

Postările cu text de pe TikTok au o limită maximă de 1.000 de caractere.

Compania chineză sugerează folosirea noilor postări cu text pentru anumite tipuri de conţinut, cum ar fi reţetele culinare şi versurile melodiilor.