GMP Community, firma lui Felix Tătaru, va realiza brand-ul și strategia de comunicare a Sectorului 2 din București. “Așa DA, așa NU”

pS2

GMP Community, parte din grupul GMP, controlat de omul de publicitate Felix Tătaru, este compania desemnată să se ocupe de realizarea unui brand pentru Sectorul 2 din București, condus de primarul USR Radu Mihaiu, și de realizarea unei strategii de comunicare publică, un contract de consultanță de 227.500 lei.

Obiectul achiziției este realizarea brandingului de sector , concretizat în concept, execuție, implementare, brandbook și ghid de comunicare publică, astfel: trei propuneri de concept, poveste de brand, tagline, esență, concretizate și în logo design, dezvoltare brandbook.

Serviciile solicitate firmei lui Felix Tătaru, potrivit caietului de sarcini, sunt:

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -
  1. Concept de brand susținut prin: povestea brand-ului, viziunea și misiunea, esența brandului, valorile brandului, personalitatea, modul în care se comportă și vorbește (tonul vocii), tagline și logo design.
  2. Dezvoltare manual de brand
  3. Includerea regulilor de utilizare a logo-ului, elementele logo-ului, zona de siguranță, dimensiunea minimă a logo-ului, “așa nu”
  4. Fundaluri
  5. Culori – paleta de culori, corespondența culorilor
  6. Fonturi – familia de fonturi, utilizare, “așa nu”
  7. Imagini – stilul imaginilor, compoziție
  8. Dezvoltarea strategiei de publicitate convențională, în presa scrisă.

“Conceptul de brand (povestea, valorile, logo design) va fi unic pentru sector și aplicabil atât Primăriei, cât și tuturor instituțiilor din subordinea Consiliului Local”, spune PS2.

Felix Tătaru controlează GMP Group și a fost președinte, în perioada 2016-2018, al IAA Worldwide, asociația profesioniștilor în marketing și comunicare ce include peste 4.000 de membri la nivel global.