GMP Community, parte din grupul GMP, controlat de omul de publicitate Felix Tătaru, este compania desemnată să se ocupe de realizarea unui brand pentru Sectorul 2 din București, condus de primarul USR Radu Mihaiu, și de realizarea unei strategii de comunicare publică, un contract de consultanță de 227.500 lei.
Obiectul achiziției este realizarea brandingului de sector , concretizat în concept, execuție, implementare, brandbook și ghid de comunicare publică, astfel: trei propuneri de concept, poveste de brand, tagline, esență, concretizate și în logo design, dezvoltare brandbook.
Serviciile solicitate firmei lui Felix Tătaru, potrivit caietului de sarcini, sunt:
- Concept de brand susținut prin: povestea brand-ului, viziunea și misiunea, esența brandului, valorile brandului, personalitatea, modul în care se comportă și vorbește (tonul vocii), tagline și logo design.
- Dezvoltare manual de brand
- Includerea regulilor de utilizare a logo-ului, elementele logo-ului, zona de siguranță, dimensiunea minimă a logo-ului, “așa nu”
- Fundaluri
- Culori – paleta de culori, corespondența culorilor
- Fonturi – familia de fonturi, utilizare, “așa nu”
- Imagini – stilul imaginilor, compoziție
- Dezvoltarea strategiei de publicitate convențională, în presa scrisă.
“Conceptul de brand (povestea, valorile, logo design) va fi unic pentru sector și aplicabil atât Primăriei, cât și tuturor instituțiilor din subordinea Consiliului Local”, spune PS2.
Felix Tătaru controlează GMP Group și a fost președinte, în perioada 2016-2018, al IAA Worldwide, asociația profesioniștilor în marketing și comunicare ce include peste 4.000 de membri la nivel global.