GMP Community, firma lui Felix Tătaru, va realiza brand-ul și strategia de comunicare a Sectorului 2 din București. “Așa DA, așa NU”

pS2

GMP Community, parte din grupul GMP, controlat de omul de publicitate Felix Tătaru, este compania desemnată să se ocupe de realizarea unui brand pentru Sectorul 2 din București, condus de primarul USR Radu Mihaiu, și de realizarea unei strategii de comunicare publică, un contract de consultanță de 227.500 lei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Obiectul achiziției este realizarea brandingului de sector , concretizat în concept, execuție, implementare, brandbook și ghid de comunicare publică, astfel: trei propuneri de concept, poveste de brand, tagline, esență, concretizate și în logo design, dezvoltare brandbook.

Serviciile solicitate firmei lui Felix Tătaru, potrivit caietului de sarcini, sunt:

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
  1. Concept de brand susținut prin: povestea brand-ului, viziunea și misiunea, esența brandului, valorile brandului, personalitatea, modul în care se comportă și vorbește (tonul vocii), tagline și logo design.
  2. Dezvoltare manual de brand
  3. Includerea regulilor de utilizare a logo-ului, elementele logo-ului, zona de siguranță, dimensiunea minimă a logo-ului, “așa nu”
  4. Fundaluri
  5. Culori – paleta de culori, corespondența culorilor
  6. Fonturi – familia de fonturi, utilizare, “așa nu”
  7. Imagini – stilul imaginilor, compoziție
  8. Dezvoltarea strategiei de publicitate convențională, în presa scrisă.

“Conceptul de brand (povestea, valorile, logo design) va fi unic pentru sector și aplicabil atât Primăriei, cât și tuturor instituțiilor din subordinea Consiliului Local”, spune PS2.

Felix Tătaru controlează GMP Group și a fost președinte, în perioada 2016-2018, al IAA Worldwide, asociația profesioniștilor în marketing și comunicare ce include peste 4.000 de membri la nivel global.