Generația Z se remarcă prin diversitatea intereselor academice. Tinerii din această generație sunt atrași de o gamă largă de domenii, cu un interes deosebit pentru business (61%), inginerie (53%), științe sociale (54%) și informatică (52%). Manifestă curiozitate și pentru științele umaniste, drept, medicină și multe altele. Această diversitate reflectă dorința lor de a explora și de a juca un rol activ în societate și în lumea profesională, arată datele trimise de IUF- The International University Fair.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Independenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori.

Datele ultimelor ediții ale târgului arată că tinerii din România sunt din ce în ce mai interesați de domenii de studiu care să le ofere cunoștințe și abilități relevante pentru viitor, precum și să le permită să se adapteze rapid la schimbările din societate și piața muncii.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Viitorii studenți și masteranzi caută un mediu universitar în care inovația, etica și distracția fac echipă. Preferă să exploreze, de aceea opțiunile lor sunt deschise și nu se limitează la o singură alegere. În timp ce 11% dintre ei știu sigur că vor să rămână la studii în România, 89% încă își evaluează posibilitățile și iau în considerare atât studiul în țară, cât și în străinătate. Peste 50% ar alege ca destinație Olanda, fiind urmată îndeaproape de Danemarca, Germania, Elveția, Finalanda, Franța, Italia, Belgia.