Generația Z se remarcă prin diversitatea intereselor academice. Tinerii din această generație sunt atrași de o gamă largă de domenii, cu un interes deosebit pentru business (61%), inginerie (53%), științe sociale (54%) și informatică (52%). Manifestă curiozitate și pentru științele umaniste, drept, medicină și multe altele. Această diversitate reflectă dorința lor de a explora și de a juca un rol activ în societate și în lumea profesională, arată datele trimise de IUF- The International University Fair.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Independenți, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generația Z sunt deciși să își trăiască viața și să își construiască parcursul educațional și profesional conform propriului set de valori.

Datele ultimelor ediții ale târgului arată că tinerii din România sunt din ce în ce mai interesați de domenii de studiu care să le ofere cunoștințe și abilități relevante pentru viitor, precum și să le permită să se adapteze rapid la schimbările din societate și piața muncii.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Viitorii studenți și masteranzi caută un mediu universitar în care inovația, etica și distracția fac echipă. Preferă să exploreze, de aceea opțiunile lor sunt deschise și nu se limitează la o singură alegere. În timp ce 11% dintre ei știu sigur că vor să rămână la studii în România, 89% încă își evaluează posibilitățile și iau în considerare atât studiul în țară, cât și în străinătate. Peste 50% ar alege ca destinație Olanda, fiind urmată îndeaproape de Danemarca, Germania, Elveția, Finalanda, Franța, Italia, Belgia.