Retailerul polonez Pepco a decis să îşi încetinească planurile agresive vizând deschiderea de noi magazine, a informat miercuri grupul care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, transmite Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Grupul listat la Bursa de la Varşovia a precizat că va deschide cel puţin 400 de noi magazine în exerciţiul financiar 2023/2024, în scădere faţă de 668 de noi magazine în exerciţiul 2022/23.

De asemenea, la o întâlnire cu investitorii organizată miercuri în Polonia, Pepco a anunţat că va revizui programul său de modernizare a magazinelor care formează afacerile sale de bază din Europa Centrală şi de Est.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Ambele măsuri fac parte dintr-un plan destinat refacerii profitabilităţii prin adoptarea unei abordări mai disciplinate cu privire la creştere şi investiţii la nivelul întregului grup.

“Trebuie să ne concentrăm pe atingerea unei creşteri mai sustenabile, cu un accent mai mare pe îmbunătăţirea profitabilităţii şi generării de numerar”, a declarat preşedintele executiv Andy Bond.

Anterior, Pepco a anunţat că în perioada iulie-septembrie 2023 a deschis un număr record de 343 de noi magazine şi vrea ca pe termen lung să ajungă la 20.000 de magazine.

Pepco a reiterat că se aşteaptă în 2023 ca profitul înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare (EBITDA) să fie de aproximativ 750 milioane de euro, la rate constante de schimb, faţă de 731 milioane de euro în 2022. În cinci ani, Pepco se aşteaptă să ajungă la EBITDA de un miliard de euro.