Retailerul polonez Pepco va deschide mai puține magazine pentru a-și spori profitul

Pepco Sursa foto: Hello Shopping Park

Retailerul polonez Pepco a decis să îşi încetinească planurile agresive vizând deschiderea de noi magazine, a informat miercuri grupul care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, transmite Reuters, citată de Agerpres.

Grupul listat la Bursa de la Varşovia a precizat că va deschide cel puţin 400 de noi magazine în exerciţiul financiar 2023/2024, în scădere faţă de 668 de noi magazine în exerciţiul 2022/23.

De asemenea, la o întâlnire cu investitorii organizată miercuri în Polonia, Pepco a anunţat că va revizui programul său de modernizare a magazinelor care formează afacerile sale de bază din Europa Centrală şi de Est.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Ambele măsuri fac parte dintr-un plan destinat refacerii profitabilităţii prin adoptarea unei abordări mai disciplinate cu privire la creştere şi investiţii la nivelul întregului grup.

“Trebuie să ne concentrăm pe atingerea unei creşteri mai sustenabile, cu un accent mai mare pe îmbunătăţirea profitabilităţii şi generării de numerar”, a declarat preşedintele executiv Andy Bond.

Anterior, Pepco a anunţat că în perioada iulie-septembrie 2023 a deschis un număr record de 343 de noi magazine şi vrea ca pe termen lung să ajungă la 20.000 de magazine.

Pepco a reiterat că se aşteaptă în 2023 ca profitul înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare (EBITDA) să fie de aproximativ 750 milioane de euro, la rate constante de schimb, faţă de 731 milioane de euro în 2022. În cinci ani, Pepco se aşteaptă să ajungă la EBITDA de un miliard de euro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: