Primarul Robert Negoiță a calculat cât ar economisi bucureștenii dacă s-ar construi pasajele subterane Mihai Bravu – Baba Novac: 57 de milioane de euro / Ping-Pong cu avizele între Nicușor Dan și Robert Negoiță

Primarul sectorului 3 Robert Negoiță pasaje subterane Mihai Bravu 8 luni Sursa foto: Primăria Sectorului 3

Pasajele subterane de la Mihai Bravu – Baba Novac ar aduce o economie șoferilor bucureșteni de 57 de milioane de euro, susține Primarul Sectorului 3 Robert Negoiță, care a prezentat și un studiu de impact. Marți, 31 octombrie, Robert Negoiță a încercat să deturneze conferința Primarului General, Nicușor Dan din Parcul IOR (s-a aplicat amendă-record de 35 de milioane de euro) pentru a-i cere din nou să elibereze avize pentru construirea pasajelor rutiere subterane pe segmentul Vitan – Baba Novac, pasaje pe care acesta susțin că le-ar construi în doar 8 luni. Dacă anterior era vorba despre două pasaje subterane, comunicatul de presă face referire la șase pasaje subterane (posibil pasaje duble) La începutul lunii, Robert Negoiță spunea că pasajele de la Pallady aduc o economie de 150 de milioane de lei/an.

Primarul Sectorului 3 l-a abordat pe Primarul General la finalul unei conferințe de presă și l-a întrebat în repetate rânduri de ce nu este deschis niciunei colaborări instituționale. „Nici măcar nu răspunde la telefon. Când l-am întrebat astăzi de ce instituția pe care o conduce blochează  de mai bine de un an pasajele propuse de noi pe șoseaua Mihai Bravu și bulevardul Nicolae Grigorescu, domnul primar a ales să fugă de mine la propriu. I-am înmânat și un studiu de trafic complex care arată că doar prin construirea pasajelor de pe șoseaua Mihai Bravu bucureștenii care circulă pe acest bulevard ar economisi într-un an peste 57 de milioane de euro, nivelul de poluare din zonă s-ar reduce cu aproape 14.000 de tone de dioxid de carbon, iar timpul pierdut în trafic s-ar reduce în total cu 4 milioane de ore”, a declarat primarul Robert Negoiță.

Primăria Sectorului 3 încearcă de doi ani să construiască două pasaje rutiere subterane pe șoseaua Mihai Bravu, chiar în zona sediului Primăriei și a solicitat aprobare de la Primăria Generală pentru dublarea Căii Dudești, artera din fața Primăriei. Prima licitație de aproximativ 30 de milioane de euro a fost anulată în lipsa ofertelor, iar ulterior Primarul Robert Negoiță l-a acuzat pe Primarul General Nicușor Dan că refuză să elibereze avizele pentru lucrări. Pe de altă parte, Nicușor Dan a transmis că proiectul nu are PUZ.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Prezentul studiu de trafic a fost realizat la solicitarea societatii comerciale “QUADRATUM ARCHITECTURE s.r.l., cu sediul în Bucureşti, Sectorul 6, Calea Plevnei nr. 145B”, care in calitate de Proiectant General, doreste realizarea estimari privind performanta traficului si estimari a efectelor atat la nivelul Municipiului Bucuresti cat si la nivel local al realizarii a trei pasaje pe Sos. Mihai Bravu: Sos. Mihai Bravu – Str. Baba Novac/Str. Dristorului/Str. Traian Popovici; Sos. Mihai Bravu – Calea Dudești/Bd. Camil Ressu; Sos. Mihai Bravu – Calea Vitan.

Studiul arată că, pasajele ar aduce o economie de carburant de peste 5.800 de tone/an:

La orele de vârf se estimează o reducere cu cca 7.747 veh-km a parcursului și o reducere de cca 3.012 veh-oră a timpului total petrecut in traficul rutier la într-o zi de lucru, pentru scenariul cu 3 pasaje, arată studiul publicat de Primăria Sectorului 3.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Robert Negoiță a încercat să deturneze conferința Primarului General, Nicușor Dan ….

    Primarul Sectorului 3 l-a abordat pe Primarul General la finalul unei conferințe de presă și l-a întrebat în repetate rânduri de ce nu este deschis niciunei colaborări.

    Unde este adevărul ? Sunt citate din articolul dvs..
    Dacă l-a abordat la finalul conferinței de presă , cum a încercat să deturneze ?
    Tipic !

  2. Orice ati face tot ambuteiaje vor fi.
    In fiecare an se inscriu mii de masini
    Lucrarile care se fac in Bucuresti sunt doar pt a baga banuti in buzunarele smecherilor, realistic nu ajuta la nimic

  3. Corect. Doar o alta șmecherie ca să își mai bage în buzunar Negoiță 10%din prețul lucrarilor. La fiecare mandat schimbă bordurile, acum mai nou trotuarele care în 5 ani normal ca se vor deteriora și vor trebuii refăcute, palmieri cu 4 frunze care după mintea lui sunt mari producatori de oxigen….
    Omul asta nu e normal la cap. Bolnav după bani. Nu înțelege ca ce face se numește furt și asociere în grup infracțional și ca furând din banul public va plăti atât el cât și toată familia lui fizic pe lumea asta și spiritual pe cealaltă. Probabil are impresia ca va scăpa….

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.