Agenția Națională de Administrare Fiscală anunță că mai mulți contribuabili au reclamat că sunt sunați de inspectori de la Antifraudă, prin call center-ul ANAF, care le cer date personale. ANAF transmite însă că agenții call center-ului și funcționarii antifraudă nu oferă și, mai ales, nu solicită date personale.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

ANAF anunță că a primit sesizări din partea unor contribuabili prin care afirmă că sunt sunați de pe numărul 031.403.91.60 (Call Center ANAF), iar apelanții se recomandă ca fiind de la Antifraudă și solicită contribuabililor date personale, detalii despre credite etc.

Fiscul anunță însă că funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu interacționează cu agenții economici/persoanele fizice prin intermediul Call Center-ului instituției.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Contribuabilii apelează Call Center-ul ANAF, iar funcționarii de la asistență contribuabili oferă doar informații generale în domeniul fiscal și IT. Situațiile când agenții Call Center apelează contribuabilii se întamplă punctual, doar ca urmare a apelării inițiale a contribuabilului și pentru a i se oferi completări la cererea de asistență. Dar aceste situații sunt foarte rare, transmite ANAF.

Instituțiaa reiterează că agenții Call Center nu oferă și, mai ales, nu solicită date personale. Acestea se referă la informații cu privire la conturi bancare, CNP, sume, plăți, credite, recuperare sume sau alte informații supuse secretului fiscal.