Electrica Furnizare va realiza o serie de optimizări ale sistemelor informatice în ianuarie 2024

Foto Pexels/ Pok Rie Foto Pexels/ Pok Rie

Electrica Furnizare realizează, în perioada 1 – 31 ianuarie 2024, o serie de optimizări ale sistemelor informatice cu scopul îmbunătăţirii serviciilor de care beneficiază clienţii companiei, motiv pentru care vor exista limitări în accesarea anumitor funcţionalităţi utilizate de către aceştia, potrivit unui comunicat de presă.

Furnizarea de energie electrică şi/sau gaze naturale nu va fi afectată, iar modalităţile de contact disponibile în această perioadă vor fi următoarele: Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informaţii privind relaţia cu furnizorul, punctele de relaţii cu clienţii şi adresa de e-mail menţionată în cadrul facturii de energie.

În acest context, procesarea şi soluţionarea cererilor din partea clienţilor se vor desfăşura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

În ceea ce priveşte modalităţile de plată, clienţii vor avea la dispoziţie următoarele: Internet banking; debit direct; aplicaţiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago; automatele de plată StartPay; staţiile OMV/Petrom; serviciul Westaco Express; centrele de plăţi un-doi Mobile Distribution; punctele de plată PayPoint; ghişeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.

În perioada optimizărilor de sistem, următoarele aplicaţii şi funcţionalităţi nu vor putea fi utilizate de către clienţii companiei: MyElectrica – aplicaţie şi portal; TelVerde (comunicare index autocitit); Formularul unic de contact online; E-chat; Plata în punctele de relaţii cu clienţii (Info Kiosk/POS); Serviciile din meniul interactiv Call-center (activare a opţiunii de apel la emiterea preavizului, informaţii despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).

Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică şi/sau gaze naturale va fi emisă şi va ajunge la clienţi la o altă dată decât cea obişnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: