McDonald’s își încheie experimentul cu produse pe bază de plante din cauza vânzărilor scăzute. Compania se concentrează pe a vinde produsele sale din pui care sunt în creștere, scrie publicația Entrepreneur.
În 2021, McDonald’s a încheiat un parteneriat cu producătorul de alimente pe bază de plante Beyond Meat pentru a crea McPlant, un burger alternativ pe bază de carne făcut din ingrediente precum cartofi, mazăre și orez. „Am cerut echipei să testeze McPlant în două piețe foarte diferite, și astfel au ales San Francisco și Dallas,” a declarat Joe Erlinger, președintele McDonald’s USA, într-un interviu pentru Wall Street Journal luna trecută. „Nu a avut succes în niciuna dintre piețe. Consumatorul din SUA nu caută McPlant sau alte produse pe bază de plante de la McDonald’s.”
Pe măsură ce McDonald’s renunță la burgerul pe bază de plante, va readuce și un favorit al fanilor — sandvișul McRib din carne de porc. „Va reveni mai târziu în acest an,” a spus Erlinger pentru Today când a fost întrebat despre acest produs.
De la debutul său la începutul anilor 1980, McRib a revenit în meniu ca fiind un produs special pentru perioada verii. McDonald’s a întrerupt de mai multe ori vânzarea produsului, dar nu l-a eliminat niciodată permanent din meniu.
Reprezentanții McDonald’s transmit că produsele de pui sunt un factor care crește vânzările companiei, cum ar fi McNuggets și sandvișurile McCrispy, reprezentând aproximativ 25 de miliarde de dolari în vânzări anuale. „Evident,” a spus Erlinger pentru WSJ, „tendința mai mare în consumul de proteine este cu adevărat în jurul puiului, și credem că suntem bine poziționați pentru a servi această tendință, și acolo facem investiții.”