Italienii au solicitat în primele şase luni ale acestui an credite de nevoi personale în valoare totală de 250 de milioane de euro pentru a-şi acoperi costurile cu vacanţa, cu 12% comparativ cu anul trecut, conform unei analize citate marţi de agenţia ANSA, transmte Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Conform studiului realizat pentru platformele de creditare Facile.it şi Prestiti.it pe un eşantion de 150.000 de aplicanţi, italienii au solicitat în medie 5.425 de euro, urmând ca banii să fie restituiţi în circa 50 de rate, adică puţin peste patru ani.

Majoritatea solicitanţilor sunt tineri, cu o medie de vârstă de 38 de ani şi unul din trei având sub 30 de ani.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Cu toate acestea, se estimează că 6,5 milioane de italieni nu vor merge în vacanţă în acest an. În acest număr sunt cuprinşi şi cei 3,7 milioane de italieni care spun că nu-şi permit o vacanţă, potrivit studiului realizat de institutele de cercetare a pieţei mUp Research şi Bilendi.