Italienii au solicitat în primele şase luni ale acestui an credite de nevoi personale în valoare totală de 250 de milioane de euro pentru a-şi acoperi costurile cu vacanţa, cu 12% comparativ cu anul trecut, conform unei analize citate marţi de agenţia ANSA, transmte Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Conform studiului realizat pentru platformele de creditare Facile.it şi Prestiti.it pe un eşantion de 150.000 de aplicanţi, italienii au solicitat în medie 5.425 de euro, urmând ca banii să fie restituiţi în circa 50 de rate, adică puţin peste patru ani.

Majoritatea solicitanţilor sunt tineri, cu o medie de vârstă de 38 de ani şi unul din trei având sub 30 de ani.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Cu toate acestea, se estimează că 6,5 milioane de italieni nu vor merge în vacanţă în acest an. În acest număr sunt cuprinşi şi cei 3,7 milioane de italieni care spun că nu-şi permit o vacanţă, potrivit studiului realizat de institutele de cercetare a pieţei mUp Research şi Bilendi.