Pregătită pentru debutul oficial programat pentru luna septembrie, noua versiune a Daciei Duster, aflată la a treia generație, e produsă în fabrica Dacia de la Mioveni (România), la aproximativ două ore de mers cu mașina de București, una dintre cele mai avansate și eficiente fabrici de producție ale Grupului Renault din lume și care se întinde pe o suprafață de 288 de hectare, scrie ANSA, potrivit Rador Radio România.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Datorită celor trei schimburi zilnice în care e distribuită producția, fabrica produce în fiecare zi 1.392 de vehicule, aproximativ 350 de mii pe an, unul la 55 de secunde. Vehiculele produse aici sunt vândute în 44 de țări din întreaga lume, pe patru continente, iar pentru a face posibil toate acestea sunt prezenți la fața locului mai mulți furnizori.

În fabrică activează în jur de 7.000 de oameni (dintre care aproape 50% sunt femei) care, ajutaţi de tehnologie, lucrează la producția Jogger și, de câteva săptămâni, a noului Duster care va înlocui varianta precedentă.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

O particularitate a acestei fabrici e faptul că are în interior și o secţie de presaj de câteva sute de tone, pentru o fază de producție care în mod normal este externalizată și care permite realizarea a 280 de mii de bucăți în fiecare zi prin prelucrarea a 700 de tone de oțel.

Departamentul în care se realizează caroseria este complet automatizat, iar pe o suprafață de aproape 70 de mii de metri pătrați lucrează la linii diferite o mie de roboți. Şi în acest caz, pentru a evita risipa și a reduce impactul economic și de mediu, roboții lucrează pe întuneric, neavând nevoie de lumină pentru a-și desfășura munca.

Exact opusul altor zone în care, cu iluminare adecvată, se acordă atenție detaliilor, zone în care își desfășoară activitatea persoane care sunt capabile să ofere o activitate vigilentă de control al calității: la Mioveni, pe liniile de montaj lucrează până la 1.800 de oameni cu o înaltă specializare care garantează rezultatul final al produsului.