Asociația Județeană de Turism Sibiu (AJTS) vrea să colaboreze cu Google și companiile de telefonie mobilă pentru a obține date precise despre turiștii care vizitează județul, respectiv pentru a putea crea un profil al acestuia, anunță Turnul Sfatului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

E vorba despre crearea unui sistem de „smart tourism” care să ajute la gestionarea fluxurilor turistice și la elaborarea unor strategii de promovare adaptate.

Alin Chipăilă, președinte al Asociației Județene de Turism Sibiu (AJTS), spune că orașul Sibiu rămâne „giuvaerul, atracția principală” de unde turiștii pot fi redirecționați spre celelalte localități din județ, dar crede că în următorii ani accentul trebuie pus pe dezvoltarea „turismului verde, turismului sustenabil și ecoturismului, pentru că noi nu suntem o destinație de masă”.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

”În viitorul mandat ne dorim să începem discuții cu marii operatori de big data. Mă refer aici la Google, la operatorii de telefonie mobilă în încercarea de a face un parteneriat cu ei, tocmai pentru a urmări mai îndeaproape fluxul de turiști care vine în destinație. Ei au instrumentele de măsurare, ei știu unde și-au dat check-in oamenii, știu câte telefoane sunt într-o destinație la un anumit moment dat, câți utilizatori. Acest lucru ne-ar permite să avem o imagine mai clară”, mai sune Chipăilă.