Firma românească Cressent, importator de feronerie și accesorii pentru mobilier, anunță afaceri de aproape 2 milioane de euro pentru anul trecut și investiții de 350.000 de euro în 2025

CRESSENT Foto: Cressent

Cressent, companie românească specializată în furnizarea de suprafețe și accesorii pentru mobilier, a anunță că a ajuns la o cifră de afaceri de 1,95 milioane de euro și anunță pentru acest an investiții de 350.000 de euro.

Factorii care au favorizat stabilitatea businessului în ultimii ani au fost axarea pe un portofoliu de produse high-end și oferirea de servicii personalizate clienților – arhitecți, designeri de interior și de produs, producători de mobilă. Reprezentanții companiei transmit că, pentru acest an, își propun investiții totale de peste 350.000 de euro.

“Piața de design interior, inclusiv cea de mobilier, trece printr-o transformare semnificativă, atât la nivel internațional, cât și național, pe fondul unor tendințe emergente care răspund cerințelor unui consumator modern. Sustenabilitatea, integrarea tehnologiei și personalizarea sunt factori-cheie care redefinesc preferințele clienților și influențează profund dinamica industriei. Aceste schimbări se reflectă direct în portofoliul diversificat dezvoltat de Cressent în ultimii ani, precum și în abordarea strategică privind segmentarea bazei de clienți B2B, pentru a răspunde nevoilor unui public tot mai diversificat și specializat”, transmite compania.

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

Cressent se adresează producătorilor de mobilier (care reprezintă 50% din cifra de afaceri a companiei), reselleri (32%) și designeri de interior, de produs, arhitecți, un segment în continuă creștere în ultimii trei ani. Cifra de afaceri a companiei din 2024 reflectă consolidarea acestei strategii de business, susținută de cererea constantă pentru produse și soluții personalizate. Cei mai mulți clienți, după Capitală, provin din Maramureș, Timiș, Cluj, Mureș, Brașov și Prahova.

„Într-o piață care evoluează rapid, creșterea segmentului de produse high-end, personalizate reflectă o schimbare semnificativă în preferințele consumatorilor și profesionalizarea industriei de design interior. Ne-am adaptat constant strategia pentru a răspunde acestei cereri accentuate, prin extinderea portofoliului și prin servicii care să ofere soluții integrate pentru arhitecți, designeri și producători de mobilă deopotrivă”, a declarat László Sztupár, cofondator și CEO CRESSENT.

Reprezentanții companiei spun că, în următorii trei ani, CRESSENT își propune investiții de cel puțin 300.000 de euro, care să continue consolidarea prezenței pe piață prin reamenajarea showroom-ului din Baia Mare, extinderea capacităților de depozitare și deschiderea unui nou showroom. La acestea se adaugă investițiile în modernizarea utilajelor și dezvoltarea forței de vânzări.

„Industria mobilierului se află într-un moment de transformare profundă, influențată de cererea în creștere pentru produse sustenabile, personalizate și integrate tehnologic. Într-un context în care lanțurile de aprovizionare sunt tot mai complexe, importatorii joacă un rol crucial în conectarea pieței cu cele mai bune soluții globale”, a mai precizat László Sztupár.

În acest context, strategia firmei vizează extinderea portofoliului și a stocului de produse și parteneriate cu firme europene din domeniu.

Pentru acest an, compania estimează o creștere de minim 10% a cifrei de afaceri și depășirea pragului de 2 milioane de euro.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.