Femeile tinere din Europa sunt din ce în ce mai deschise către antreprenoriat, în special cele din țări Portugalia și Grecia, arată un studiu Mastercard.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Datele arată următoarele:

  • 40% dintre femeile din Europa s-au gândit să își deschidă propria afacere
  • 63% dintre femeile din Generația Z, 53% din generația millenials, 37% din generația X și 21% din generația Baby Boomers s-au gândit să își deschidă o afacere
  • 30% dintre femeile europene vor să înceapă un proiect care să le aducă un profit în plus, pe lângă ceea ce fac în mod obișnuit, 26% având deja un astfel de proiect
  • 23% de femei din Generația Z consideră că sunt mai interesate de antreprenoriat, 51% au idei de afaceri, însă nu le-au pus în practică;

Motivele principale, pentru care doresc să se îndrepte către acest domeniu, sunt dorința de independența financiară, dar și îmbinarea potrivită între viața personală și carieră.

Domeniile către care se orientează acestea sunt: cosmetice, îngrijirea copiilor, educație, comerț online, industria alimentară și a băuturilor.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Cu toate că sunt mai încrezătoare când vine vorba de mediul afacerilor, femeile raportează o încredere mai scăzută în abilităţile antreprenoriale comparativ cu bărbaţii, în ceea ce privește luarea deciziilor financiare, vorbitul în public și dezvoltarea relațiilor prin comunicare directă cu ceilalți antreprenori.