Autostrada A13 Brașov – Bacău / CNIR și CJ Brașov au discutat despre modificarea traseului în zona localităților Sânpetru, Hărman și Prejmer

Redacția mart. 14, 2025 1 comentarii 1647 vizualizări
Autostrada Brașov - Bacău Sursa foto: Facebook/ Compania Națională de Investiții Rutiere

Reprezentanții Companiei Naționale de Investiții Rutiere au participat, joi, la sediul Consiliului Județean Brașov, la o întâlnire de lucru cu privire la modificarea traseului Autostrăzii A13 Brașov-Bacău, în zona localităților Sânpetru, Hărman și Prejmer.

Întâlnirea a avut loc în contextul necesității reconfigurării variantei de traseu propuse inițial, reproiectare necesară pentru a facilita realizarea unui obiectiv de importanță strategică în zona Sânpetru, anunță CNIR.

,,Ori de câte ori va fi necesar, ne vom deplasa în teren și vom da curs solicitărilor, obiectivul fiind ca infrastructura pe care Compania o dezvoltă să deservească în cel mai eficient mod comunitățile locale”, a declarat  directorul general al CNIR, Gabriel Budescu.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Directorul Direcției Investiții din cadrul CNIR, Grigore Chiș, a propus două variante alternative de traseu în zona celor trei localități, având în vedere că revizuirea traseului va trebui să respecte ariile naturale protejate, zonele rezidențiale, investițiile în desfășurare și planurile urbanistice zonale.

În zilele următoare, specialiștii CNIR, alături de Prestatorul care realizează Studiul de Fezabilitate, vor avea, la sediile primăriilor implicate, discuții asupra modului în care va fi revizuit traseul, ținându-se cont atât de documentațiile existente, de realitatea din teren, dar și de opiniile exprimate de cetățeni și alți factori implicați.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Proiectul Autostrăzii A 13 Brașov-Bacău:

Lungimea estimată a traseului care se desfășoară în județele Brașov, Covasna și Bacău este de 162,5 kilometri, iar durata de finalizare a Studiului de Fezabilitate este de 24 de luni, calculată de la momentul începerii activității, septembrie 2024.

Contractul are o valoare de 81 milioane lei (fără TVA), iar prestatorul, Consitrans SRL, trebuie să predea următoarele documente :
• Studiu și Proiect Geotehnic
• Studiu Topografic
• Studiu Arheologic
• Documentația de mediu (Acord de Mediu)
• Studiu de Fezabilitate final

Sectorul Brașov-Bacău al Autostrăzii A13 se va conecta cu viitoarea Autostrada Sibiu-Făgăraș-Brașov printr-un nod de mare viteză în zona localității Codlea, iar în zona Bacăului, la Răcăciuni cu Autostrada Moldovei -A 7.

Proiectul face parte din coridorul de conectivitate ,,Carpatia” și este inclus în Planul Investițional al României 2021-2030.

 

Comentarii

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.