Sorin Grindeanu, nemulțumit de modul de lucru în feroviar: E o zonă de neseriozitate şi pe partea companiilor şi în activitatea CFR Infrastructură

Grindeanu în tren Sursa foto: Facebook/ Sorin Grindeanu

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a afirmat că este nemulţumit de modul în care se desfăşoară lucrările în zona feroviară şi consideră că este vorba de neseriozitate şi din partea companiilor, dar şi în activitatea CFR Infrastructură.

”Pe zona feroviară trebuie să găsim soluţiile pe care le-am găsit pe zona rutieră. Există şi pe zona constructorilor, dar şi în zona companiei un anumit ritm de care pot să spun că nu sunt mulţumit, comparativ cu ritmul de pe rutier. Asta este evident”, a declarat Sorin Grindeanu, marţi, într-o conferinţă de presă, transmite news.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

El a fost întrebat care este explicaţia pentru aceste diferenţe.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

”Pe fiecare lot în parte pare că există neseriozitate. Dacă eu ştiu că am semnat cu UMB-ul şi că se termină aceşti 20 de kilometri peste trei ani, dau un exemplu, adică trei plus unu, un an proiectare, plus trei şi am siguranţă aici, dincolo, dacă se semnează ceva, cu oricare din companii şi durează doi ani tot timpul am semne de întrebare: vor termina în doi ani, nu vor termina. De aceea spun că e o zonă de neseriozitate şi pe partea companiilor şi în mod evident trebuie să existe o îmbunătăţire şi în activitatea CFR Infrastructură. Sunt nemulţumit de cum se desfăşoară aceste contracte, evident. Şi de cei de la CFR Infrastructură, dar şi de companiile cu care s-au semnat aceste contracte”, a afirmat Sorin Grindeanu.

Comentarii

  1. Vrajă Grindă,
    Baietii aia de pe Pitesti-Curtea de Arges ce au?
    Ati vazut ca A7 de la Dumbrava se opreste in campie?
    La Mizil!
    Si acolo e si proasta executie!
    Acelasi constructor care e pe centurile de pe Valea Prahovei!
    Si cine i-a dat, i-a atribuit contractul?
    O sa vezi si pe faimosul DJ 101 Campina-Sacele o sa se termine in camp ca A7!
    Si cine a facut mânăria?
    Factorul politic care-si baga coada la adunat spaga!
    Ai uitat cum dansai cu Dumitrescu cand Ostasul ruginit semna contractul ala de 22 km?
    Niciun metru facut iar șpăgarii de la CJ Prahova o zguduie!😵😵
    Selectia constructorilor e gresita ca aveti foamea-n găt!
    După spagă!
    PS.
    Zi ceva de A8 care se va termina la cativa ani dupa ce se face podul de peste Prut!😡

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.