Municipiul Timișoara a scos la licitație în SICAP un contract de 86 milioane lei pentru achiziția de 30 de autobuze electrice și 45 stații de încărcare aferente, un contract finanțat din PNRR.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Autobuzele vor avea o lungime de 10 metri și vor fi de tip solo (nearticulate), noi, cu planșeu jos (podea integral coborâtă), facilități pentru accesul nelimitat al persoanelor cu mobilitate redusă (rampă-kneeling), fără etaj. Livrarea autobuzelor trebuie să se facă în maxim un an, de la semnarea contractului cu ofertantul desemnat câștigător al licitației.

Criteriile de departajare sunt prețul ofertei, garanția extinsă acordată autobuzelor (cel puțin cinci ani sau 400.000 de kilometri), număr suplimentar de călători transportați(cel puțin 65, din care 20 pe scaune) și cel mai mic consum de energie electrică.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Timișoara a mai cumpărat, acum doi ani, alte 44 de autobuze electrice, însă din cele articulate, de 18 metri, furnizorul fiind turcii de la Karsan. Banii au venit dintr-un alt program european – POR.

De altfel, piața autobuzelor electrice cumpărate pentur regiile de transport locale este o afacere în mare parte turcească, doar cu greu intrând, în ultimii ani, și alți actori, cum ar fi polonezii de la Solaris.