Municipiul Timișoara a scos la licitație în SICAP un contract de 86 milioane lei pentru achiziția de 30 de autobuze electrice și 45 stații de încărcare aferente, un contract finanțat din PNRR.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Autobuzele vor avea o lungime de 10 metri și vor fi de tip solo (nearticulate), noi, cu planșeu jos (podea integral coborâtă), facilități pentru accesul nelimitat al persoanelor cu mobilitate redusă (rampă-kneeling), fără etaj. Livrarea autobuzelor trebuie să se facă în maxim un an, de la semnarea contractului cu ofertantul desemnat câștigător al licitației.

Criteriile de departajare sunt prețul ofertei, garanția extinsă acordată autobuzelor (cel puțin cinci ani sau 400.000 de kilometri), număr suplimentar de călători transportați(cel puțin 65, din care 20 pe scaune) și cel mai mic consum de energie electrică.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Timișoara a mai cumpărat, acum doi ani, alte 44 de autobuze electrice, însă din cele articulate, de 18 metri, furnizorul fiind turcii de la Karsan. Banii au venit dintr-un alt program european – POR.

De altfel, piața autobuzelor electrice cumpărate pentur regiile de transport locale este o afacere în mare parte turcească, doar cu greu intrând, în ultimii ani, și alți actori, cum ar fi polonezii de la Solaris.