Conan PR, agenție independentă de comunicare, aniversează 15 ani de activitate în primăvara acestui an. Cu un portofoliu de clienți internaționali și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau Automotive, până la Retail, Fashion sau FMCG, în 15 ani de activitate agenția a lucrat cu peste 100 de branduri și companii.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Retrospectiva anului 2024
Conan PR a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro, în creștere cu 30% față de anul anterior, și cu o serie de clienți noi în portofoliu precum Mercedes-Benz România, Rituals, Tezyo sau Hellas Direct. Printre brandurile pentru care Conan PR este partenerul de comunicare din ultimii ani se numără și Uber, Zalando, Kiwi.com, FLIP, Bridgestone, Lăptăria cu Caimac, Dino Parc Râșnov sau Flash Lighting Services.
Tot anul trecut, agenția a câștigat 3 premii importante în cadrul Romanian PR Award: Golden Award for Excellence în categoria Crisis Management, Risks and Opportunities, pentru campania Uber Melc, realizată cu Uber România și alte două premii Silver Award for Excellence, pentru campanii desfășurate în colaborare cu Jam Session Agency, pentru campania „Nu sunt papă-lapte” a brandului Naturli și pentru campania Promisiuni, pentru Asociația Inima Copiilor.
„Sunt 15 ani de când am pornit aventura Conan PR și mi se pare incredibil cât de repede au trecut. A fost (și încă este) o călătorie intensă, cu oameni buni alături, idei, entuziasm și pasiune. De 15 ani, ajutăm branduri să comunice cu sens, autenticitate și impact, iar azi, mai mult ca oricând, cred că cele mai bune povești se scriu împreună.”, spune Elena Bululete, Co-founder și Managing Partner Conan PR.
Evoluția business-ului în 15 ani de activitate
În cei 15 ani de antreprenoriat, Conan PR a colaborat cu peste 100 de clienți naționali și internaționali și a obținut recunoaștere în cadrul competițiilor locale sau internaționale, precum Romanian PR Award, Webstock, European Excellence Awards sau Gala Societății Civile, confirmând încrederea clienților în calitatea serviciilor oferite.
Cele mai importante servicii oferite în ultimii ani au fost cele de consultanță strategică, media & influencer relations și social media, alături de strategiile de lansare pe piața din România pentru branduri precum Rituals, Klarna, Zalando sau Kiwi.com.
Pentru anul 2025, Conan PR își propune să consolideze parteneriatele existente și să continue să investească în dezvoltarea echipei și în expertiza strategică, cu un accent puternic pe înțelegerea profundă a nevoilor clienților și livrarea unor soluții relevante, agile și cu impact real asupra reputației și business-urilor acestora.
”În perioada următoare, ne concentrăm pe ce știm să facem cel mai bine: să întărim relațiile de comunicare cu și pentru clienții noștri, să gândim campanii care contează și să consolidăm echipa, care crește constant.
Viitorul e despre mai multă profunzime, mai multă strategie și parteneriate care aduc valoare reală.”, concluzionează Aura Cândea, Partner Conan PR.