După ce s-au epuizat în câteva ore pe site-ul iabilet.ro, biletele au ajuns acum pe platformele de revânzare, unde se vând la preturi uriașe. Un bilet pentru zona din fața scenei ajunge chiar și 5.000 de euro.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Spre exemplu, pe Viagogo, un prețul unui bilet pleacă de la 369 de euro (1.862 lei) pentru zona terenului (General Admition – în picioare, fără loc), mai mult decât dublu față de cât au costat biletele la aceeași categorie la vânzarea oficială (735 lei).
În tribune, biletele pe Viagogo costă între 1.870 și 3.820 lei, de câteva ori mai mult decât au costat inițial (335-923 lei). Pentru zona din fața scenei, Snake Pit, un bilet costă 17.500 lei (3.482 euro).
Pe Gigsberg, prețurile pleacă de la 290 de euro pentru zona fără loc de pe stadion și ajung la 5.000 de euro pentru zona Snake Pit.
De asemenea, pe Gettickets360, biletele costă de la 154 de euro pentru cele mai ieftine tribune, la 1.766 euro pentru zona din apropierea scenei.
Platformele de revânzare menționează că prețurile sunt stabilite exclusiv de utilizatori.
Concertul Metallica de la București a fost sold-out în câteva ore
În urmă cu o săptămână, peste 140.000 de oameni au stat la o „coadă” virtuală pentru a cumpăra bilete la concertul Metallica din București din 13 mai 2026. Biletele s-au epuizat după câteva ore.
Aceasta după ce avuseseră loc anterior două pre-sales, cu alte zeci de mii de oameni la cozi virtuale.
Biletele au costat, pe platforma iabilet.ro, între 335 lei și 3.999 lei, în funcție de poziția locurilor în stadion și de pachetele opționale oferite.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a anunțat că a început o verificare a modului în care au fost vândute aceste bilete, după ce a primit peste 100 de reclamații.
Printre principalele aspecte reclamate se numără:
- Deşi au avut cont pre-sale pentru data de 28.05.2025 nu au reuşit să ia bilete, rămânând doar biletele foarte scumpe, de la 1.400 lei în sus.
- Se reclamă samsarii care intermediază achiziţia biletelor.
- Aplicaţie nefuncţională în anumite momente şi cu preţuri diferite pentru acelaşi fel de bilet.
- Vânzare bilete de categorie inferioară etichetate premium, creând un fals sentiment de urgenţă prin nepublicarea numărului locului biletelor disponibile, coroborat cu afişarea disponibilităţii doar pentru biletele cele mai scumpe, deşi unele din acestea făceau parte din categorii mai ieftine, nefiind posibilă vizualizarea unei imagini de ansamblu.
- Creare de coadă virtuală automată de către sistem pentru achiziție bilete care a generat un număr de ordine și ulterior de neonorare acel număr, petentul primind mesajul că numerele au fost deja folosite.