Revolut a modificat anumite clauze din termeni și condiții începând cu 4 septembrie 2025, iar una dintre modificări vizează posibilitatea de a închide conturile utilizatorilor dacă autoritățile locale cer acest lucru fintechului bancar.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Am modificat secțiunea 24 a termenilor pentru a clarifica faptul că autoritățile locale ne pot instrui să suspendăm sau să închidem contul tău, iar noi vom fi obligați să respectăm aceste instrucțiuni”, este una dintre modificările transmise clienților.
Altă modificare care va intra în vigoare începând cu data de 4 septembrie se referă la plățile inteligente prin debit direct.
„Dacă nu ai suficienți bani în valuta debitului direct, vom verifica dacă ai fonduri suficiente într-o altă valută și o vom folosi în schimb, astfel încât să nu ratezi plata. Vom verifica soldurile tale în următoarea ordine și vom folosi prima valută cu suficienți bani: Valuta tranzacției, Valuta ta implicită, Următoarea valută activă cu un sold suficient. Nu percepem comisioane pentru această operațiune, iar schimbul valutar nu se va contoriza în limitele tale de schimb. Se aplică cursurile valutare obișnuite. Poți schimba valuta pe care dorești să o folosești pentru un debit direct specific în aplicația Revolut”, se arată în notificare.
Pe de altă parte, în ceea ce privește situația în care soldul din cont ajunge negativ, Revolut a „actualizat secțiunea 28 din termenii personali pentru a clarifica faptul că, atunci când soldul tău este sub 0, trebuie să-ți alimentezi imediat contul. De asemenea, am formulat mai clar modul în care vom recupera sumele pe care ni le datorezi”.