În sezonul vacanţelor am întrebat antreprenorii români ce destinaţii au ales pentru a se deconecta şi unde ne recomandă să ne petrecem vara. Darius Stănese, fondatorul iBrows Studio, ne recomandă Serenity Lodge din Bucovina – o destinaţie care a ajuns pe harta turistică abia la începutul verii, dar care se bucură deja de un feedback excelent. Vacanţele lui Darius sunt însă, de obicei, cu specific asiatic.
„Prietenii de la Economedia m-au invitat să împărtășesc cu voi unde îmi petrec vacanțele ca antreprenor, iar eu, pentru că sunt antreprenor în domeniul beauty, vara nu prea plec din România. Mai mult călătoresc în România pe timpul verii și un loc din România pe care l-am descoperit recent și încă nu l-am vizitat – vreau neapărat să-l vizitez și să vi-l recomand și vouă, pentru că arată super „instagramabil” – este Serenity Lodge, undeva în Bucovina. Îl căutați, îl găsiți și vă garantez că o să vreți să mergeți acolo”, spune Darius Stănese, fondator iBrows.


Destinaţia de vacanţă preferată a fondatorului iBrows este, totuşi, în afara României şi… în afara sezonului. „Pe timpul iernii, îmi iau toată luna ianuarie vacanță. Este deja un obicei și destinația preferată este Asia per total – este altă lume acolo.”

„Dacă ar fi să aleg un loc din Asia sunt insulele Filipine, care 100% sunt pe locul întâi. Pe locul doi ar fi Bali care este o destinație de suflet”, afirmă Darius Stănese.

Pe Darius Stănese l-am cunoscut mai bine în cadrul seriei Economedia Provocări de Antreprenor. Găsiţi aici interviul integral, în care discutăm despre ce înseamnă să fii înaintea trendului în beauty – domeniu considerat de majoritatea ca fiind specific feminin – ce obstacole şi oportunităţi aduce procesul de producţie, dar şi de ce birocraţia şi algoritmii dau bătăi de cap antreprenorilor.

Darius Stănese a creat iBrows Studio, un business de pensare naturală, într-o perioadă în care, pentru bărbați, acest serviciu încă era un tabu, iar tehnicile clasice de pensat erau predate în România doar la un nivel de bază.
Între timp, a ajuns să se specializeze pe regenerare şi crearea unor look-uri cât mai autentice doar prin pensare naturală, dar şi să-şi creeze propria linie de produse pentru regenerarea părului și reconstrucția sprâncenelor naturale: iBrows Re-Hair.
Dăm mai departe provocarea Economedia şi aşteptăm să vedem unde mai merg antreprenorii români în vacanţă!