McDonald’s intenţionează să îşi crească semnificativ investiţiile în inteligenţă artificială până în 2027, mizând pe India ca un hub esenţial pentru guvernanţa datelor, inginerie şi arhitectura platformelor digitale, a declarat un director de rang înalt al companiei, citat de Reuters, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Gigantul fast-food, prezent în India din 1996, operează sute de restaurante în ţară şi a deschis recent un birou global în oraşul Hyderabad, pe care vrea să-l transforme în cel mai mare centru de afaceri al său din afara Statelor Unite.

”Suntem încă în fază incipientă, deci e greu de spus cât va fi investiţia exactă,” a spus vineri Deshant Kaila, şeful operaţiunilor Global Business Services, într-un interviu în cadrul unui eveniment în Hyderabad.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

McDonald’s foloseşte deja inteligenţa artificială în 400 de restaurante pentru a verifica comenzile şi a preveni erorile înainte de livrare, iar până în 2027 vrea să extindă această tehnologie în 40.000 de locaţii la nivel global, a explicat Durga Prakash, responsabilul cu tehnologia pentru birourile globale.

De asemenea, compania utilizează instrumente AI pentru a prognoza vânzările, a stabili preţurile şi a analiza performanţa produselor, iar în prezent dezvoltă o aplicaţie personalizată care să funcţioneze în mai multe ţări. Potrivit lui Kaila, accentul în India va fi pus pe consolidarea echipelor AI, însă cheltuielile vor viza mai ales tehnologia şi instrumentele, nu extinderea personalului.

McDonald’s este în discuţii şi pentru deschiderea unui birou global în Polonia, după modelul celor din India şi Mexic, a adăugat Prakash.

În primăvara acestui an, statul Telangana a anunţat că McDonald’s va lansa un centru global de capabilităţi la Hyderabad, unde urmează să lucreze aproximativ 2.000 de persoane.

Centrele globale de capabilităţi din India, odinioară huburi low-cost pentru outsourcing, s-au transformat în veritabile centre strategice, care sprijină companiile-mamă în domenii precum operaţiuni, finanţe, cercetare şi dezvoltare.