Cooperativa Țara Mea a încheiat un parteneriat cu eMag pentru vânzarea online a produselor disponibile sub brandul propriu. Parteneriatul vine ca un răspuns la schimbarea din ce în ce mai evidentă a comportamentului de consum, respectiv creșterea comerțului online.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cooperativa Țara Mea va vinde în primă fază mezeluri feliate și legume pe platforma freshful.ro a retailerului.

În acest an, Cooperativa Țara Mea a extins parteneriatele cu marile magazine pe segmentul de legume și fructe, venind astfel în sprijinul micilor producători locali, cărora le garantează siguranța cantităților cultivate și vândute. Programul include 237 de fermieri care vor asigura peste 9.000 de tone de fructe și legume în perioada mai – octombrie 2021, existând posibilitatea să fie extins pe termen mai lung.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

“Ne bucurăm că putem să fim aproape de clienții noștri și că am găsit un partener puternic, așa cum este e-mag pentru a îndelini acest deziderat. Comerțul tradițional rămâne încă o componentă importantă din consum , însă în ultima perioadă, și pe fondul Pandemiei, dar și pentru că este o evoluție firească, e-commerce-ul a crescut semnificativ. În acest context, preocuparea noastră este nu doar să oferim românilor cele mai bune produse autohtone, ci să le și facilităm accesul la acestea, prin prețuri decente, dar și prin platforme adaptate cerințelor lor”, spune Florin Burculescu, președinte Cooperativa Țara Mea.

Planuri de viitor

Cooperativa Țara Mea este în contact permanent cu cei mai importanți retaileri din România și dorește să extindă în perioada următoare rețeaua de distribuție a produselor din portofoliu, dar în același timp să diversifice oferta în funcție de cerințele partenerilor.

”Prezența produselor românești pe rafturile tuturor marilor retaileri este unul dintre cei mai importanți pași pe care Cooperativa Țara mea îl face în efortul de a promova agricultura românească și de a sprijini și populariza munca producătorilor români. Ne dorim să fim în toate rețelele mari de magazine, cu o gamă cât mai variată de produse, și aceasta va fi una dintre prioritățile pe termen scurt. Cu sprijinul tuturor partenerilor nostri, vrem sa ducem produsele românești în toate colțurile țării”, continuă Florin Burculescu.

Cooperativa Țara Mea este cea mai mare cooperativă agricolă din România cu peste 1.000 de fermieri membri, care desfășoară activități pornind de la cultivarea legumelor, procesarea lactatelor și până la producția de carne de porc și pasăre, produse finite și băcănie.

De la finalul anului 2016, brandul “Țara Mea” include o gamă largă de produse – legume şi fructe, conserve, carne de porc, carne de pasăre, ouă, lactate si brânzeturi, produse de morărit si panificaţie, precum şi altele.  Cooperativa își desfășoară activitatea în județele Arad, Brașov, Giurgiu, Satu-Mare, Buzău, Olt, Hunedoara, Galați, Prahova, Călărași și în Municipiul București și asigură circa 4.000 de locuri de muncă.