Compania aeriană HiSky din Republica Moldova anunță o campanie de prețuri mici la zboruri, atât în România, cât și în străinătate.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Campania se va derula începând de luni, 22 septembrie, și până pe 30 septembrie. Promoția este valabilă pentru călătorii efectuate între 1 noiembrie 2025 și 28 martie 2026, inclusiv pentru zboruri în perioada sărbătorilor de iarnă.
Tarifele pornesc de la doar 19,99 euro/segment, pentru zborurile interne, și de la 34,99 euro/segment pentru destinațiile europene incluse în promoție.
Pentru o călătorie transatlantică, pe ruta directă București – New York, JFK, biletele sunt disponibile la tarife care încep de la doar 199,99 euro/segment.
Promoția acoperă întreaga rețea HiSky, cu plecări de pe aeroporturile din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Oradea, Iași, Baia Mare și Chișinău, și include atât destinațiile europene consacrate, cât și zborurile interne și conexiunile long-curier.
Din București, pasagerii pot zbura către Oradea de la 29,99 euro, către Cluj de la 34,99 euro și către Timișoara și Chișinău de la 39,99 euro. Prețul unei călătorii spre marile orașe europene pornește de la 39,99 euro pentru Bruxelles și Barcelona, 44,99 euro pentru Paris, Frankfurt și Dublin. Pentru zboruri în afara Europei, tariful unei rezervări începe de la 59,99 euro pentru Israel, Tel Aviv și 199,99 euro pentru SUA, New York.
Campania de reduceri aduce tarife speciale și pentru plecările de pe celelalte aeroporturi din țară. Din Oradea, pasagerii pot călători către București cu 24,99 euro sau către Londra cu 39,99 euro. Din Cluj-Napoca, zborurile către Dublin pornesc de la 39,99 euro, iar din Baia Mare, ruta către Paris Beauvais este disponibilă de la 34,99 euro. Tot la preț promoțional, din Iași, biletele către Dublin încep de la 44,99 euro.
„Ne regăsim într-o nouă etapă de dezvoltare a companiei, în care pregătim lansarea zborurilor directe către Chicago, dar, în același timp, nu pierdem din vedere rutele tradiționale și pasagerii care le aleg constant”, a declarat Iulian Scorpan, CEO HiSky.