Grupul TOMCAT Hospitality a ajuns la afaceri de 15 milioane de euro în 2024 cu circa 200 de angajați și aproximativ 45 de locații în București, Cluj, Iași, Timișoara și Constanța. Din portofoliu fac parte Treevi Pizza al Taglio, Fabrica de Ciorbe, Osteria Treevi, The Bao House, Élephante, Sagakura și NOA RestoClub, primele patru putând fi operate și în regim de franciză. Pe lângă dezvoltarea propriilor branduri, anul acesta grupul și-a extins portofoliul prin preluarea unor francize externe, intrând astfel într-o nișă complet nouă: deserturile.

„Anul acesta am luat în grupul nostru o franciză a unui brand, nișă pe care noi nu o avem în momentul de față. Pe lângă faptul că suntem francizatori, suntem și francizați acum. Este vorba de o nișă gastronomică pe care noi n-am acoperit-o în portofoliu până acum, și anume deserturile. Am luat câteva francize, nu doar una, dar deocamdată am reușit să deschidem una singură, urmând să deschidem cred că săptămâna viitoare următoarea locație. Este unul dintre cele mai puternice branduri de deserturi din România”, a spus Cătălin Gheorghe, fondator și CEO al TOMCAT Hospitality.

 

 

Pe lângă brandul românesc de deserturi, grupul va fi francizat și pentru Em Sherif Café, originar din Beirut, dar și pentru alte două branduri cel puțin la fel de mari ca Em Sherif care vor fi prezente în conceptul Marketa Food Hall, cel mai mare food hall din Europa de Est. Marketa Food Hall este localizat în One Gallery, fosta hală Ford, care a trecut printr-un proces de reconversie urbană, iar TOMCAT Hospitality va opera zona de gastronomie.

„Urmează să fim francizați și pentru alte trei branduri internaționale în viitorul nostru mare proiect în care ne focusăm toată toată atenția. Vă pot dezvălui unul dintre ele, pentru că deja e public, este vorba de Em Sherif, unul dintre cele mai bune restaurante libaneze din lume. O să-l aducem în proiectul nostru viitor, în Marketa Food Hall”, a adăugat antreprenorul.

Grupul a început francizarea acum patru ani, dar a sistat procesul pentru a-și consolida structura internă și a putea sprijini francizații. Procesul a fost redeschis acum aproximativ opt–nouă luni, acoperind două orașe prin doi francizați cu exclusivitate pentru Constanța și Timișoara, în timp ce locațiile din Cluj și Iași sunt operate direct de grup.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„În locațiile în care francizăm Treevi, încercăm să francizăm și Fabrica de Ciorbe, dacă locația permite. Avem o locație în aeroport care are mai multe branduri din portofoliul nostru francizate, și anume Treevi Pizza al Taglio, Fabrica de Ciorbe, Bao House și Osteria Treevi, care este un restaurant premium-QSR derivat din conceptul Treevi Pizza al Taglio, restaurant QSR”, a mai spus Cătălin Gheorghe.