Lanțul de magazine cu prețuri reduse Pepco închide 28 de magazine în Germania, rămânând 36 în funcțiune. În iulie, compania a depus o cerere de insolvență la Tribunalul districtual Berlin-Charlottenburg. La momentul respectiv, motivele invocate au fost pierderile operaționale și provocările structurale din rețeaua sa de sucursale.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Potrivit companiei, închiderea sucursalelor și o raționalizare planificată vor afecta aproximativ 165 dintre cei aproximativ 500 de angajați ai săi. Aceștia vor fi concediați în scurt timp, scrie Frankfurter Rundschau.
Pepco a anunțat că 28 de magazine vor fi închise „din cauza lipsei perspectivelor economice până la sfârșitul lunii ianuarie 2026, după încheierea măsurilor obișnuite de lichidare”. Declarația sugerează că, probabil, în magazinele afectate va începe în curând o lichidare de stocuri, înainte ca acestea să se închidă până la sfârșitul lunii ianuarie 2026, notează publicația citată.
36 de magazine vor continua să funcționeze; acestea au fost evaluate ca fiind „promițătoare”. Nu s-a anunțat încă care magazine se află pe listă și care nu. Cu toate acestea, sunt deja disponibile informații preliminare despre anumite magazine: potrivit WAZ, magazinul din Oberhausen va rămâne deschis, la fel și cel din centrul comercial Milaneo din Stuttgart, potrivit Stuttgarter Zeitung .
Christian Stoffler, directorul general al restructurării, privește acum spre viitor: „Reorganizarea planificată a Pepco în Germania este un pas esențial către o rentabilitate durabilă, bazată pe o bază operațională mai suplă și mai rezistentă.”
Pepco are 4.000 de magazine în întreaga lume și dorea să se extindă și în Germania
Pepco comercializează în principal îmbrăcăminte, dar și jucării și articole decorative. Printre principalii săi concurenți se numără Action și Tedi, ambele companii înregistrând recent o expansiune semnificativă. Pepco avea și ea acest plan. Cifrele globale sunt impresionante: Pepco are 4.000 de magazine în 18 țări și 30.000 de angajați. Acum doi ani, compania și-a anunțat obiectivul pe termen lung de a deschide până la 2.000 de magazine în Germania. Lucrurile au evoluat însă altfel.