Grupul de restaurante City Grill a bugetat investiții de peste 1,5 milioane de euro pentru anul 2026, la jumătate față de investițiile de 3 milioane de euro realizate în 2025.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În acest an, compania a direcționat investițiile către modernizarea infrastructurii restaurantelor, accelerarea digitalizării și evoluția experienței culinare.

Una dintre cele mai ample lucrări realizate în 2025 a vizat extinderea și modernizarea spațiilor de la Hanu’ lui Manuc, un proiect de aproximativ 550.000 de euro menit să acomodeze un flux crescut de oaspeți și să optimizeze traseele de servire.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

În același timp, se derulează un proiect major de reconceptualizare a restaurantului Pescăruș, unde designul interior și zona tehnică trec printr-un proces amplu de modernizare, cu o investiție de 1,5 milioane de euro.

„Pescăruș este una dintre locațiile emblematice ale grupului, iar investițiile din prezent setează direcția pentru următorii ani, atât din punct de vedere arhitectural, cât și gastronomic. Modernizarea constantă este esențială pentru a rămâne trendsetter într-o industrie aflată într-o permanentă transformare. Evoluția gusturilor și așteptărilor cere inovație continuă și este nevoie de restaurante capabile să ofere mereu ceva nou, dar în același timp consecvent în calitate și experiență”, subliniază Daniel Mischie.

Grupul a investit de asemenea 500.000 euro în reamenajarea a două restaurante Marty’s, brand intrat recent în portofoliu, dar și o locație nouă pentru lanțul de cafenele Gloria Jean’s, pe care o operează în franciză, în Băneasa Shopping City.

Clădirea Monte Carlo, din parcul Cișmigiu, a suferit intervenții tehnice majore care pregătesc spațiul pentru noul concept de restaurant-destinație. În paralel, City Grill Primăverii a beneficiat de o reconfigurare a bucătăriei și de înlocuirea echipamentelor.

Pentru 2026, investițiile City Grill Group vor pune accent pe extinderea portofoliului, modernizarea continuă a restaurantelor și dezvoltarea meniurilor, alături de prioritizarea sustenabilității și a colaborărilor cu producători locali.

Dragoș Bercea devine Corporate Executive Chef

Grupul are din noiembrie 2025 un nou Corporate Executive Chef, Dragoș Bercea. Acesta are experiență în proiecte de fine events și desemnat „Best Chef Evenimente 2025”.

„Experiența lui Dragoș Bercea în zona de fine events, acolo unde gastronomia este parte din arhitectura fiecărei experiențe, a adus în Grupul City Grill o abordare fresh, axată pe inovație culinară și sustenabilitate. Sub coordonarea lui, meniurile fiecărui brand sunt construite în jurul identității proprii a restaurantului, dar răspund totodată gusturilor actuale ale publicului urban, incluzând atât preparate cu tradiție, cât și reinterpretări moderne sau influențe internaționale. Un exemplu recent este extinderea meniului de la Pescăruș cu o secțiune de sushi creată de Chef Armin Bostan, un pas către diversificarea experienței pentru oaspeții familiarizați cu gastronomia globală”, spune Daniel Mischie.