În doar șase ore de Black Friday, românii au făcut tranzacții de 236 de milioane de lei, în creștere cu 10% față de anul trecut

cumparaturi online card foto pexels-karolina-grabowska

Volumele totale tranzacţionate de Black Friday, în România, au ajuns la 236,16 milioane de lei, după şase ore de la debutul campaniei, în creştere cu aproape 10% faţă de rezultatele înregistrate la ediţia din 2020, reiese din datele publicate în timp real de PayU România și citate de Agerpres.

Numărul total al tranzacţiilor, consemnate la ora 13:15, a ajuns la 377.728, mai multe cu peste o treime raportat la anul precedent, în timp ce la capitolul plăţilor cu un singur click s-au înregistrat volume de aproape 140 de milioane de lei, în creştere cu 25,85%, de la an la an.

Potrivit sursei citate, numărul total al plăţilor cu un click s-a cifrat la 251.604, cu circa 64% peste rezultatul din anul precedent.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

În ceea ce priveşte tranzacţiile cross-border, datele PayU arată un volum de aproape 15 milioane de lei (+16,16%), iar numărul acestui tip de tranzacţii era de 31.322 (+46,27%).

În topul ţărilor din care s-au realizat achiziţii în campania din România a Black Friday, în funcţie de banca emitentă, se află Marea Britanie, cu un număr al tranzacţiilor de 17.882 (+57,49%), Ucraina (10.402 tranzacţii, +33,44%) şi SUA (1.038 tranzacţii, +3,34%).

Pe lista produselor favorite comandate continuă să conducă segmentul IT&C – cu 252.755 de tranzacţii (+67,19%), urmat de eTal (105.525 tranzacţii, +28,32%) şi Îmbrăcăminte (11.196 tranzacţii, +2,98%).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: